jos kodissa on kissa, niin haiseeko koti?
Kun tässä yhdessä asunnossa on kissa (en ole ilkeä ihminen nyt, kun kyselen, siksi toisekseen ettehän te tiedä missä tämä asunto on tai missä minun asuntoni on...), niin ensinnäkin joskus kun sen asunnon ovi on ollut tai on rappukäytävään auki, sieltä löyhähtää niin paha haju rappuun, että hirvittää? Haiseeko esim. kissan purkkiruoka niin pahalle ja voimakkaasti, että tapahtuisi noin? Aromit hajussa ovat kalaa, rasvaa, maitoa ja vielä jotain... Mutta siis ulos asti haisee kun oven avaisee... eihän se ole mahdollista kun kuitenkin vain yksi kissa. Tai sitten jos ei tule tuota hajua, niin rappuun jää ilmiselvä lian haju... siinä taas on hiekan, metallin, ja vielä jotain muuta aromisekoitusta... ei siis kummassakaan tapauksessa ulosteen hajua.
Kysymys oli siis kissastako tämä aiheutuu? Vai silkasta likaisuudesta?
Minua kiinnostaa tietää
haisooko_
1
135
Vastaukset
- eikisunsyy
Minulla on kolme kissaa ja taatusti ei meillä haise kissat eivätkä ihmiset eikä myöskään koti. Mutta koteja ja ihmisiä on monta sorttia. Joku haisee kissan kanssa ja ilman kissaa. Toimiva kolli saattaa aiheuttaa hajuhaittoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747