Minut on kastettu kirkossa olevassa isossa kastealtaassa valkoisessa kastepuvussa. Tällöin meitä oli useita kastettavia. Saimme jokainen ruusut ja kastetodistukset. Minun ruusussani oli yksi ylimääräinen nuppu, joka puhkesi myöhemmin täyteen kukkaan sekin. On aivan ihana muisto tuo kastetilaisuus kaikkinensa.
Olen ollut mukana kun ystäviä on kastettu myös kauniin järven rannassa, valkoisissa kastepuvuissa. Järven ranta on aivan ihana kastepaikkana.
Kastepaikka ei sinänsä ole merkityksellinen, sillä kun Pyhä Henki kutsuu ihmistä ja kun saa armon jättää elämänsä Jeesukselle, niin ei ehkä kannata sitten enää odotella kesää ja järven rantaa.
Mitä kastepaikka teille merkitsee?
Yksi-usko
1
116
Vastaukset
- kastajamestari
Itse kastan kymmeniä joka viikko ihan ilkosillaan. Ilman viikunapuun lehteä. Lausun vain isän pojan ja pyhän hengen uimahallin suihkussa. Se on niin ihanaa olla "aatamin asussa", kuin paratiisissa ja kastaa ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797