Kypärän visiirin kiilloitus

prätkäkausialkaa

Millä saisi kypärän visiirin kiilloitettua kun on naarmuinen ja pinttynyt?
Uuden voisi tietysti ostaa mutta eipä löydy sopivaa eikä viitsisi koko kypärää ostaa.
Olen kiitolline vinkeistä!

4

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koetavaikkatätä

Puuilossa on myynnissä autojen lamppujen kirkastushiomiseen tarkoitettua Quixx-tahnaa. Maksaa noin 18 euroa.
      Toimi ainakin pleksin kiillotuksessa melko hyvin.

• Judusdelija1

Miksi spämmäät tuota samaa viestiäsi joka ikiseen ketjuun vaikkei kuulu aiheeseen millään tapaa?

• sinuhesimolainen

Arkki hienoa vesihiomapaperia ja kirkaslakkaa suihkeena ostat. Hiot reippaasti veden kanssa himmeäksi visiirin, peset hiontäpölyn pois ja lakkaat 2-3 ohutta kerrosta. Himmeitä autonvaloja ja mm. skootterin mittaritaulun muovi onnistuneesti kirkastettu.

• Herbertti

Visiirin kiillotus on aina hankala ja aikaa vievä homma, jonka lopputuloksena on yleensä pettymys. Suosittelisin visiirin vaihtoa. Jos hiukankaan löytyy käden taitoja, niin suosittelisin tekemään visiirin itse. Tähän on olemassa kolme päätapaa: 1)Jäädytetty elmukelmu 2)Kirkas palautuspullo 3)Läpinäkyvä teippi. Itse suosin ensimmäistä tapaa ja olenkin ollut aika ylpeä aikaansaannoksistani. Elikkäs ensin laitetaan vanhan visiirin päälle elmukelmua ja pakkaseen vuorokauden yli. Kakkosvaiheessa otetaan kelmu ja visiiri pakastimesta ja suihkutetaan pinnalle vesipisaroita sumutepullolla. Sitten laitetaan takaisin pakkaseen ja toistetaan muutaman tunnin kuluttua sama uudelleen. Tätä jatketaan kunnes olet tyytyväinen lopputulokseen. Pakastimen sijasta saman voi tehdäö talvipakkasilla ulkona mikäli ei omista pakastinta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6109
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5613
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2447
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2188
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe