minkä kokoiset ja tuntuiset pillut teillä naisila, tai miesten naisilla?
minulla menee yksi sormi voimalla työntäen sisään ja purisus ja veto tuntuu voimakkaana ja vähän ottaa kipeää sormeen, vaikka yritän pysyä rentona puristamatta mitään paikkaa.
pillun koko
11
872
Vastaukset
- sopivampi96
Kuulostaa kireältä. Minulla auttoi venyttäminen apuvälineillä. Nykyisin ollaan miehen kanssa tyytyväisiä kokoon.
- jjkjiu8767
Pirskatin hyväntuntuisia ovat kaikki pillut olleet
- vwasenius
aloittaja on niin huono trolli et pitää ihmetellä et tähän joku sortuu.
- hyvääää
naisellani menee neljä sormea sisään kun on oikein kiimainen.
- tytsä89
Minulla on märkä ja poimuinen ja liukas. Kaksi sormea menee helposti
- Hopppoig
Aloittaja on tunkenut sormensa persereikäänsä.
- Olet-oikeassa
Sitä se häxä tekee aloittajana ja vastaajana.
- minipillu
Kokeilin mielenkiinnosta peppureikää samalla sormella ja ovat saman kokoiset tosiaan mutta pillu lämpimämpi ja liukkaampi ja se imee sormea syvälle sisäänsä.
Tuntemukset ovat myös erilaiset. Pillu innostuu ja kostuu lisää kosketuksesta ja alkaa pumppaamaan mutta pepunreikään sattuu ja tuntuu kurjalta pitkään jälkeenpäin. - ihanvarmasti
Meillä täällä Oulussa kaikilla menee muurarin kädet sisään.
- Kesä456
Mulla on "ongelmana" kireys, jota ei synnytyskään juuri korjannut. Jos miehellä on isot sormet niin yksi kyllä riittää, kahteen pitää olla jo tosi kiimainen ;D yhdyntä on alkuun vähän kivuliasta, mutta onneksi ei jatkuvaa. En tiedä onko se hyvä vai huono juttu, kai sitä viimeistään keski-iässä löystyy.
- eimuu
Sulla sairaalla hintillä on persesilmä löystynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982