Näköjään itse omistettuihin omakotitaloihinkin voi saada asumistukea:
https://easiointi.kela.fi/aylaskenta_app
Mitä muut tukea voi asumiseen saada?
Asumistuki
5
198
Vastaukset
- tabou
Asumiseen ei ole muita tukia kuin nimensä mukaisesti asumistuki. Eläkeläisille ja muille omansa, vielä opiskelijoillekin syksyyn asti.
Muita tukimuotoja löytyy kela.fi. - 895694
ARA voi myöntää korjausavustusta vähävaraisille ikääntyneille/vammaisille tai myös sosiaalisten tukien osana Kelan tai kunnan toimesta.
- luupäää
Omakotitalon hyväksyttävät hoitomenot 124 euroa kuukaudessa? Mitä tarkoittaa?
- mioimsdf
Tarkoittaa sitä, että Kelassa oletetaan omakotitaloasumisen maksavan 124 euroa kuukaudessa kahden hengen taloudessa, ja että tukea voi saada siitä 80 prosenttia, eli noin satasen kuukaudessa. Oikeasti asuminen maksaa paljon enemmän, eikä tuolla "hoitomenolla" oikeasti pysty elämään omakotitalossa. Rahaa se on kuitenkin se satanenkin, ja asumistukea kannattaa hakea, jos voi sitä saada, eli jos on esim. työtön tai muuten pienituloisempi, tai jos on paljon lapsia. Jos asuu omakotitalossa vuokralla, saa huomioiduksi samat menolukemat kuin muissakin vuokra-asunnoissa, eli silloin voi saada moninkertaisen määrän asumistukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748