joku sattu houkutteleen mut sen jumalan seurakunnan kokouksiin ja eiköhän nyt kun olen lukenut vanhoja viestejä, niin tais kerran olla ehkä se paloittelu surmaaja siellä. olen ollut sairaslomalla niin aikaa oli. kuvitelkaa ihmiset, paloittelusurmaaja ehdonalaisessa ja samassa tilassa huippujuristi, tuomarin ja asianajajan koulutus, lisäksi helvetisti globaalia juridiikkaa, pärjään missä vain.
helvetti totuus pimitettiin siitä kunnes yks niistä nettiystävästä alko epäilyttään ja siellä alkoi täysi radiohiljaisuus. sanoinkin että joka avustaa tätä katariina tarvaista saa koko suomen oikeusjärjestyksen vihan päälleen, mulla on se järjestys aina päässä mukana.
ilmoitin sinne eilen hävittäkää kaikki mikä voi paljastaa rikoksen suomessa yli 3000 tekoa on säädetty rangaistavaksi, ajattelin antaa hiukan armoa sillä aikaa kun odotan katariinalta 5 minuuttia kestävää anteeksipyyntöä.helvetti,jos se anteeksipyyntö ei tule viipymättä selvitän tämän helvetin katariinan vankilaan ja seurakunnan rikokset myös, katariinalle olen neuvonut jo seikkaperäisesti mitä sille tapahtuu vankilassa, leikki ystävää ja oikeaa uskovaista.
mun 16 vuotta kestäny masennus paheni minuun kohdistuneiden henkisten pahoinpitelyjen johdosta ja syyllinen itse pääenkeli ja aikoo alkaa valmentaan nuoria eurooppaa varten hälytys valvontaviraoaiset ja te-toimistot. katsokaa että työmarkkinatuki on työnhakua varten,8 tuntia päivässä. ei uskonnonharjoittaniseen.
TERVE KUUTAR OTA HETI YHTEYS TÄNNE JUTTUA RIITTÄÄ
u.s.male
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747