En tiedä onko mulla joku 50v villitys mutta tulee huorailtua salaa eri miesten kanssa eri paikoissa.
Salaan tämän elämäni perheeltäni, olen hyvin toimeentuleva nainen. On nuorta ja vanhaa, kaikenlaista. On salatreffejä ja päivätreffejä ruokiksella. Olen jotenkin addiktoitunut seksiin, en ihmisiin. Mietin vain sitä jännitystä ja kiellettyä hedelmää:)
Huorailua nykyään
8
1194
Vastaukset
- Tepaterska
Tuttu tilanne itse kaipaan sexiä koko ajan useamman naisen kanssa
- Tuttutie
Aloittaja on tuskin ainoa kypsempi nainen jolla moinen villitys, uskoakseni teitä on melko paljon. Halu tuntea toisen alaston vartalo omaa vasten hyväillä, nauttia.
Hävetköön se mies, joka ei kiimaista naista auta! Siitä on minullekkin tullut himo.
- Henkka1111
Missäs päin vaikutat, saanko meili osoitteen?
- Henkka1111
Vittu mikä turhautunut MUNATON mulkku. Syntynyt löylykauha perseessä.
Missäpäin asustelet? Voisin tulla nussimaan. Olen 18v mies ;)
- LauriPorvoosta
Mulla kai on joku 60v kullitus kun mulla on samat oireet. Olen 58 ja vaimo 48, ja seksiä harrastetaan 3-4 kertaa viikossa mutta sekään ei mulle oikein riitä. Melkein joka viikko on käytävä vieraissa..... auttakaa nyt hyvät naiset.
ps. JA IHAN ILMAN LÖYLYKAUHAA!!!!!- äähähäää
Työnnä löylykauha perseeseen kaappihomo runkkari
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982