Kyseinen firma toimittaa tuotteet ihan miten sattuu.
Itse tilasin työkaluja lupasivat 2vrk
Piti kysellä perään,ja sanottiin vain että on ollu kiirettä ei olla joudettu lähettään. Lopulta meni yli viikko ennen kuin tuotteet oli perillä.
Ostan ensi kerralla jostain muualta jossa toimitusajat pitää ja on parempi asiakaspalvelu.
Protools.fi
6
2253
Vastaukset
- Hfslöqn
Joo minäki tilasin kerran tavaraa.paketti tuli kyllä perille mutta oli vain pelkkä pahvilaatikko sisällä tyhjä pussi.sitten otin yhteyttä asikaspalveluun niin oikeen vittumaisesti vastattiin että jaa varmaan pakkaajalle tullu virhe.
- Haceueb
Samaa kokemusta. Toimituksessa kesti lähes kaksi viikkoa. Ois hyvä mainita jos ei oo tavaraa varastossa!!!
- Kslfns
Joo sama täällä toimituksessa turhan pitkään en enää kyllä tilaa mitään.Ja kun kyseli tilauksen perään niin tosi v mäinen muija vain ilmoitti että ei toimitus aika ole mikään lupaus.
- Yyyyyyyy55555
Sama, ei jatkoon.
- Khfykn
Kyllä Ei jatkoon,ostan muualta
- yx_vaan
Itse olen saanut aina sähkö postilla viestin jossa toimitus aika on kerrottu. Ja tullut siinä ajassa aina. Asiallinen palvelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653