Olen kuullut että katsastus miehet saavat katsoa toistensa autot saman firman sisällä? Pitääkö paikkansa? Uskooko joku että siinä ei vahingossa jää jotain helposti "huomaamatta"?
Katsastajien korruptio?
3
275
Vastaukset
- ihooijio
Pitää paikkansa katsastajat voivat työkavereiden autot katsoa, vastuukatsastajan ja omistan autoa ei voi katsastaa.
Milestäni asiassa ei ongelmaa, koska katsastaja ymmärtää miksi auto hylätään viosta.
Meidän toimipaikalla katsastetaan työkaverin autot keskenämme ja taso on sama kuin asiakkaan auton kanssa.
Oma harrasteauto hylätty kahdesti, trafin ohjeiden mukaan,
Olisin voinut tietysti tarkastaa auton ennakkoon ja välttää hylkäyksen, mutta se ei ole niin vaarallista jos hylky tulee.
Olen myös katsastanut auton kilpailijan toimipaikalla ja mielestäni taso oli samaa.
Jos katsastuksessa jää jotain huomaamatta niin syyt ihan muualla. - asiaapohtinut
Mistä johtuu, että liikenteessä näkee melkoisia ruostepesiä, jotka tuprauttelevat kunnon savuja pakoputkesta (monet kuorkit varsinkin). Ovatko nämä katsastajien katsastajien autoja?
- Perähärpäke
Miksi pitäisi jäädä jotain huomaamatta? Ei se nyt ole mitenkään vaikeaa pitää autoa oikein suoritetun katsastuksen läpäisevässä kunnossa, varsinkaan katsastusmiehelle. Sitten on tietysti nämä Skyline-Villet erikseen, mutta tuskinpa kukaan oman firman sisällä suostuu sellaisten autoja katsastamaan. Minä en ainakaan suostuisi. Onneksi Trafin tarkastajat käyvät yleensä henkilökunnan autojen katsastushistorian lävitse, mikäli siellä epäilyttäviä vehkeitä jököttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757