Miten pystyn muuttamaan Amerikkaan pysyvästi?

Vaihteluakaipaan

Elikkäs oon 18 ja päättäny muuttaa pysyvästi pois Suomesta viimeistään opiskelujen jälkeen. Haluisin Amerikkaan mut en tiedä et miten sinne pääsee pysyvästi eikä vaan viisumil, kauanko tarvii asua et saa vaihtaa Usan kansalaisuuden? En jaksa enää tätä Suomea voiko joku auttaa?:) Mietin myös lähimaita kuten Brittejä tai Ruotsia ihan vain vaihtelun vuoksi, sillä en missään Suomessa koko elämääni halua kykkiä xD

6

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voipyhäsylvi

Ilmainen opiskelu kyllä kelpaa!

• Vaihteluakaipaan

Vain tyhmälle ei kelpaisi ja sitäpaitsi eihän se täälläkkään ilmaista ole, kato jostain ne kirjatki tarvii hommaa ;)

• NickNailer

Jaa, se on helppoa. Senkun sijoitat USA:han muutaman miljoonan ja työllistät useamman amerikkalaisen, mieluiten slummialueeella TAI sitten keksit sellaisen start upin, joka ei vaadi paljon pääomaa, mutta jota virkamiehet pitävät niin hyvänä ideana, että myöntävät E-2 viisumin.

Toinen tie on olla maailman huippua tieteessä tai taiteessa.

Jos et kuulu joukkoon, ei USA:han kannata mennä. Sinun on pystyttävä hankkimaan vuodessa noin 200.000 dollaria, sillä köyhän elämä on USA:ssa kurjempaa kuin Suomessa. Suomessa taas on kurjaa olla varakas.

Amerikkalaiset ovat päällisin puolin mukavia hössöttäjiä. Yleiseen sähellykseen kuuluu, että vapaa-aikaa ei ole muulloin kuin korkeintaan viikonloppusin. Aina on kiire. Ainakin minulla meni elämä hukkaan ruuhkissa. 2 tunnin työmatka yhteen suuntaan ei ole harvinaisuus. Jotkut tykkää, minä en niinkään.

• siis_niinq_daa
      • NickNailer

Sen jo kerroin: "Toinen tie on olla maailman huippua tieteessä tai taiteessa."

18 vuotias ei kuulu joukkoon.

• Vaihteluakaipaan

Mikä se on? Asunnon vuokrasopimus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5743
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3234
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2600
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1856
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1759
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe