Vanha talo on rakennettu harkkojen päälle ja harkot on päällystetty asbestilevyillä. Saako levyt itse poistaa vai tarvitaanko tähän ammattihenkilö? Ja kuinka paljon se suurinpiirtein maksaisi? Mökki on noin 50 neliöö...
Asbestilevy
8
296
Vastaukset
- o-l-l-o-s-h-y-v-ä
Saa poistaa, ei sitä kukaan estä.
Niinkauan kun asbesti pysyy ehjänä se on vaaratonta.- a-u-t-t-a-k-k-e-e
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- Ghkkll
Voiko asbesti olla vaaratonta?
Ei!
Asbesti on aina vaarallista.
1mm tuhannesosa joutuessa keuhkoihin riittää tappamaan ihmisen vuosien kuluttua keuhkosairauuteen. - Jokainen_
Ghkkll kirjoitti:
Voiko asbesti olla vaaratonta?
Ei!
Asbesti on aina vaarallista.
1mm tuhannesosa joutuessa keuhkoihin riittää tappamaan ihmisen vuosien kuluttua keuhkosairauuteen.Miltei jokainen on tuon "tappavan annoksesi" monenkertaisena keuhkoihinsa saanut ja harvempi kuitenkaan kuollut. Ei se asbesti kenenkään päälle hyökkää itsestään ja on eristeenä ollut aikanaan erinomainen.
- näitä_riittää
Kyselyiässä oleva aloitusexpertti asialla...
- ryhtdyktkyk
Olen pari viikkoa sitten käynyt asbestikurssin ja mieleen jäi että kotona omin voimin tehtäviä asbestihommia eivät normaalit lait koske koska työstä ei makseta palkkaa mutta siihen sovelletaan jätelakia joka koskee myös näitä omin voimin tehtyjä purkuja, ja käytännössä hommaa ei lailliosesti saa tegdä edes kotona itse.
- Lämpöset
Ei kannata huudella ainakaan että poistanut levyt jos ei koulutusta ja lupia työhön.
Mutta jätteet ainakin hävitettävä asianmukaisesti. - ihan_turhaan
Montako kertaa tuotakin on täältä kyselty ja koskahan tulee seuraava kysely
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717