No tietysti Runkohan on aivan eri, mutta miten on tuon koneen kanssa on niissä suuria eroja ja onko kone samanlailla poikittain???
K1100 ja K1200 erot?
8
264
Vastaukset
- Jutustelija1
Kyllä nyt on ihan eri pyörät kyseessä. Toinen on Neuvosto ajan vehje ja toinen edustaa enemmän tätä vuosituhatta. Eli älä hyvä mies kuvittele että noita kannattaa vakavissaan harkita toistensa vaihtoehtoina.
Jos luet vaikka jotain Biken testejä niin se mikä oli hyvää tasoa tuon 1100 aikana niin on kelvotonta tuon 1200 pyörän ollessa testissä.
Molemmat edustaa hyvää BMW:tä omalta ajaltaan, mutta aika on eri.- Jutustelija1
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html - Nokiantekijä
Lähinnä sitä onko noissa moottoreissa mitään samaa(en vertaa kumman ostaisin) ilmeisesti k100 ja k1100 on melko samoja tekeleitä ja putkirunkoisia!, mutta k1200 taitaa olla alurunko jota käytetään tänäkinpäivänä?
Onko vieläkin K BMW moottorin asento kuten se oli K100 aikaan?
Neuvosto tai ei mutta siihen aikaan K100 taisi olla edistyksellinen peli kun oli ruiskut ja kaikki ja tietysti verrattuna boksereihin, jotka oli aikaan ennen Neuvostoliittoa:)
Ilmeisesti koosatku oli pommin kestävä moottori, mutta mitä mahtaa olla nyky Bmw:n koneet, ilmeisesti maine on jossain vaiheessa hieman kärsinyt?.
Uskon Matti että tiedät pyöristä, kun täällä vastailet ja luet juttuja, mutta luulen kaikkien tietäväsi blogisi, älä ota ihteesi tästä:) jatka keskusteluja, kun osaat tehdä sen hyvässä hengessä - RSomistaja
Sehän meni niin, että K100 sai alumiinirungon ja muuttui K1200 RS:ksi.
Se oli tuotannossa vuoteen 2004. Moottori on nimenomaan pitkittäin ja sylinterit vasemmalla sivulla.
Vuonna 2005 tuli uusi malli K1200 S. Siinä on ihan toinen , poikittainen nelosmoottori.
Tuohon alumiinirunkoon liittyy hauska juttu: runko ei ole saksalaista suunnittelua eikä valua. Se on Bimotan suunnittelema ja Italiassa tehty. - Nokiantekijä
Okei, hieno juttu tietoa löytyy;)
- Nokiantekijä
Nokiantekijä kirjoitti:
Okei, hieno juttu tietoa löytyy;)
Vielä täytyi lisätä tämä,eli ei nyt sitten ollutkaan ihan neuvosto vehje, tai neuvosto vehkeestä vielä 2000-luvulle, no tämä oli heitto älä suutu Matti:)
Siitä kun nyt puhutaan siis tuosta K100 moottorista tai paremmin K1100 moottorista, joka hieman edistyksellisempi, niin kuinka paljon on eroa tuohon K1200 -04 koneeseen, muutakuin kuution nostoa? - Mongooli
RSomistaja kirjoitti:
Sehän meni niin, että K100 sai alumiinirungon ja muuttui K1200 RS:ksi.
Se oli tuotannossa vuoteen 2004. Moottori on nimenomaan pitkittäin ja sylinterit vasemmalla sivulla.
Vuonna 2005 tuli uusi malli K1200 S. Siinä on ihan toinen , poikittainen nelosmoottori.
Tuohon alumiinirunkoon liittyy hauska juttu: runko ei ole saksalaista suunnittelua eikä valua. Se on Bimotan suunnittelema ja Italiassa tehty.Mutta oliko runko sama 1997 ja 2004, kun moottori vaihtui, etupää on ainakin eri..
- BmwEmw
Mongooli kirjoitti:
Mutta oliko runko sama 1997 ja 2004, kun moottori vaihtui, etupää on ainakin eri..
Runko näyttäisi eri tyyppisellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950