olisko vaellus seuraa viikonloppu reissulle..... vaikka seitsemiseen kesä, heinä tai elokuussa.
Olen 40v. mies. Kaverilla ei ole väliä naine tai mies myös ensi kertalaiset saa lähtee mukaan....
Vai onko muita sivuja, josta etsiä porukkaa mukaan..
vaellus seuraa
11
455
Vastaukset
- Vaeltajaksi
miehän kyllä lähtisin, jos aloittelijan seura kelpaisi :)
T. Heidi- korvenkolistelija
Hei Heidi. seuraksi pääsee mukaan. Seitsemiseen menen juhannuksena 23.6
Lähe vain vai tuliko liian nopeasti vaellus retki? - korvenkolistelija
niin perjantaina 23.6 klo9.30-10.00 aikaa lähen kävelee, kun olen kahvit juonu. seitsemisen kansallispuiston edestä. olis kiva jos lähtisit mukaan
- munallinenHeidi
korvenkolistelija kirjoitti:
niin perjantaina 23.6 klo9.30-10.00 aikaa lähen kävelee, kun olen kahvit juonu. seitsemisen kansallispuiston edestä. olis kiva jos lähtisit mukaan
Johan tul jätke helposti kiimaan, kyllä on teitä helppo vedättää.
- eräilemään
Heissan...onko suunnitteilla heinäkuulle reissuja? Täällä olis lähes ensikertalainen joka mielellään lähtis mukaan, kun rohkeus ja taito ei ehkä riitä yksinäiseen samoiluun..ja tuo helvetinjärven seutu kiinnostaisi kyllänähdä :)
- korvenkolistelija
kuinkas saisin yhteyden suhun, jos miettis vkl reissua
- muittenpuolesta
korvenkolistelija kirjoitti:
kuinkas saisin yhteyden suhun, jos miettis vkl reissua
siirtykää relaa.com sivulle nii siellä ei tule turhia kommentteja kun sinne pitää rekisteröityä
- eräilemään
Onko sulla joku päivä jo ajateltuna, millon olisit menossa?
Ehdotuksia, miten päästäisiin vaihtaa ajatuksia reissusta muuten kun täällä? - luo-tunnus
Tehkää uudet suomi24-sähköpostitunnukset, joilla voitte keskustella.
Ilmoitatte ne tällä palstalla. - korvenkolistelija
eräilemään kirjoitti:
Onko sulla joku päivä jo ajateltuna, millon olisit menossa?
Ehdotuksia, miten päästäisiin vaihtaa ajatuksia reissusta muuten kun täällä?kirjaudu relaa. comiin olen siellä
Olisi kiinnostavaa aloittaa vaellus. Kerta olisi eka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787