Miksi kasvattaja ei myy? Ensimmäinen koira meillä on ollut parsonrussellinterrieri ja ihana, upea ja normaali koira siitä on tullut. Miksi ei myydä, jos on todella kiinnostunut rodusta ja haluaa nauttia mahtavasta koirasta. Olisiko minun pitänyt ottaa sellainen rotu mistä en ole kiinnostunut yhtään? Eikö se ole väärin. Miten voin tutustua rotuun, jos minulle ei edes myydä sellaista?
Ei myy ensimmäiseksi koiraksi Parsonia, miksi?
5
326
Vastaukset
- Pakkosaatana
Siis onko teillä ollu parson tai muu koira ennen vai ei? En ihan saanu selvää.
Jos kasvattajalla on tällainen käytäntö, ei sille mitään voi. Voithan katella jos jollain muulla olis pentuja tulossa. Tai jos oli vaan "tekosyy" olla myymättä ja kasvattajan mielestä et vaan sovi parsonin omistajaksi? Ei voi tietää.
Eihän se parsonikaan mikään helppo koirarotu ole (tekemisentarve saattaa yllättää), mutta vähän liioittelua ettei ollenkaan ekakoiraksi, jos ostaja vaikuttaa muuten sopivalta. Mutta minkäs teet jos myyjä ei myy.- helluvaa
Kasvattaja varmaan huomasi, että et ole oikea omistaja hänen pennulle. Ei siinä mitään syitä tarvita. Monen muunkin kannattaisi katsoa kelle pentunsa myy.
- Osamaksuparson
Keskustelun aloittajalle kerroin selvästi että osamaksukaupalla en koiria ole milloinkaan myynyt. Ota käteistä mukaan seuraavalla kerralla niin tehdään kaupat. Kahden vuoden osamaksusopimus olisi ollut liian riskialtis kauppa. Siksi en myynyt.
- Aloittajanan
Minä en ole keneltäkään ollut ostamassa osamaksulla mitään. Minulla on upea parson eikä sitä ole ostettu osamaksulla. Väärä henkilö sinulla nyt hampaissa.
- Käteiskauppa
Älähän nyt viitsi vääntää asiaa. Olet lämpimästi tervetullut kaupoille, kunhan otat käteistä mukaasi. Ehdottamasi 2 vuoden kauppa ei kuitenkaan tule kysymykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840