Sähköposti?

Qtar84

Hei

Sain Headman Partnersilta kirjeen jossa minun on väitetty levittävän elokuvaa jota en ole koskaan edes ladannut tai nähnyt. Taloudessa ei asu muita joten ei ole mahdollista että kukaan on voinut ladata sitä.

Etsiskelin Soneran sähköpostiosoitetta että voisin ottaa yhteyttä ja kysyä miten he ovat voineet saada virheellistä tietoa. Minulla ei ole enää Telian laajakaistaa käytössä joten en pääse kirjautumaan sisälle. Onko ainoa mahdollisuus soittaa asiakaspalveluun?

4

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPAP22

kyllä on. samalla voit kysellä senkin asian perään, että miksi Telia on luovuttanut sinulle ilmoittamatta tietoja netti käyröstäsi. todistustaakka on kyselijällä eli Hedmanilla, ei sinulla. todistakoon, että olet ladannut ja levittänyt. suosittelen samalla ottamaan yhteyttä lakimieheen.

• kiristyskirje-info

hyviä vastauksia en voi antaa mutta annan jotain. katso vaikka seuraava linkki.
      http://www.kiristyskirje.fi/

nämä tekijänoikeus hyeenat (en haluaisi loukata hyeenoja) ovat ihmiskunnan syöpä ja kuvittelevat olevan hyvällä asialla. todennäköisesti tekijänoikeus järjestön todisteet perustuu ip-numeroon jossa ei kerrota yksityiskohtia esim tarkkaa ip-numeroa (huom. julkinen ip-numero) ja porttia, aikaa ja myös aikavyöhykettä (pitää olla utc x muodossa, esim suomen aika ei kelpaa). itse tiedän ip-numeroista riittävästi ettei siitä voi päätellä mitään varsinkaan mobiilidata-yhteyksissä. näin ollen olevan heikko todiste. ja näitten heikkojen todisteiden perusteella tehdään vakavia syytöksiä ja vaatimuksia. myöskin kiristyskirjeitä on verrattu oikeaan kiristykseen joka on kirjattu suomen lakiin. en oikein usko että tekijänoikeus järjestöillä on puhtaita motiiveja muutenkaan, esim. ei välitä syyttömistä uhreista ollenkaan vaan tuomioden langettaminen ja rahan keruu riippumatta onko syytön vai ei.

voi olla että telia (entinen sonera) on myös ryssinyt tietojen tarkastamisessa. tekijänoikeus mafia on ajanut jopa vuosiakin vanhoja asioita joka myöskin on kyseenalaista.

jos lähdet periaattelliseen taisteluun niin vaadi mahdollisimman paljon todisteita ja tietoja tekijänoikeus lurjus organisaatiolta ja telialta. on myös mahdollista että mahdollinen wifi verkko on hackatty sisään (on kokemusta että on tapahtunut) ja joku on päässyt sisään jonkun toisen nettiin tekemään jotain iljettävää.

• mafiahävisi

Piratismikirjeen lähettäjälle kirvelevä tappio: Operaattorin ei tarvitse paljastaa liittymän omistajaa
      http://www.is.fi/digitoday/art-2000005252073.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe