Mun tissit on jäätävän kokoset

Tissiongelmia

Mun tissit on ihan jäätävän isot, vihaan ku ne aina tulee naamalle ku juoksen. Oon siis vasta 12, ja mulla on jo nyt isommat tissit kun joillain aikuisilla!!!!

19

2587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika12v04

On sc

• OmastaKokemuksesta

Älä vihaa.
      Ei se haittaa.
      Pojat tykkää.
      Mitä isompi sen parempi.
      Kyllä niihin tottuu.

• EttäSellasta

Usko tai älä, mutta rintojen tuijottaminen auttaa miehiä elämään pidempään!
      T: seiska lehti

• "Mun tissit on ihan jäätävän isot, vihaan ku ne aina tulee naamalle ku juoksen. "
      Haha enpä nyt tuohon usko että sun tissit ois niinku kokoa tyyliin 32Z.

"Oon siis vasta 12"
      Niin ja varmasti oikeasti poika ja luulen niin. Jos sulla olisi oikeasti tälläinen ongelma suosittelen hakemaan apua vaikka Sexpolta tai menemällä suoraan vaikka lääkärille puhumaan asiasta. Tai sitten sinuna hyväksyisin asian ja oppisin olemaan niiden kanssa. Jos vihaat niitä niin voit vaikka leikkiä itse plastiikkakirurgia yms ja mun puolesta vaikka saksia tai puhkasta rintas.

"mulla on jo nyt isommat tissit kun joillain aikuisilla!!!!"
      Repesin tälle pahasti joten toivon että tää oli joku läppä tai jotain ja suosittelen tuota samaa mitä aiemmin sanoin.

• Fu2

#kateus en sano enempää

• sukuvika-

Ei se ole helppoo pojillakaa, mun slerba on 22 senttii löysänä ja 26 erektiossa.
      Mela heiluu edes takas boksereissa.

• Ht45grf

Repesin xdd sukuvika

• tervejärki

Urheiluliivit.

• Slaikkaongelma

Mun slaikka on ihan jäätävän iso, vihaan ku se aina tulee naamalle ku juoksen. Oon siis vasta 12, ja mulla on jo nyt isompi lerssi kun joillain aikuisilla!!!!

• Djkdjsk

Snäppi?

• ggggt

Kuinka pervoja sitä välillä ollaankaan? :D

• Lulleroinenpalleroinen
        ggggt kirjoitti:

Kuinka pervoja sitä välillä ollaankaan? :D

Perus murrosikäset :D

• rintavatrinnatrinta

Kun täytät tarpeeksi paljon, voit käydä pienentämässä rintojasi. Liian isot rinnat voivat olla epäterveelliset. Tulee kipuja sun muita.

• tissi2

Mikä sun kuppikoko on.

• sfbg

Onko ne sisi niin isot että niiden on jäätävä kotiin kun sä lähet johoki?

• asdfafd

Jäähätyys on lämpötilan, ei tilavuuden yksikkö. Ja voin kyllä lämmittää tissisi

• Lähetä kuva itsestäsi: Facebook Skype Instagram.

• Älä huoli. Olet vielä lapsi. Vartalon koko muuttuu kyllä, kun kasvat. Myöhemmin alat ajatella toisella tavalla.

• Supermiez

Mun muna on kans niin jäätävän kokoinen et se tulee naamalle ku ees kävelee

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      254
      6937
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4464
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      139
      3258
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2342
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1880
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      171
      1626
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1508
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1504
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1405
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      112
      1077
    Aihe