Mun tissit on ihan jäätävän isot, vihaan ku ne aina tulee naamalle ku juoksen. Oon siis vasta 12, ja mulla on jo nyt isommat tissit kun joillain aikuisilla!!!!
Mun tissit on jäätävän kokoset
19
2587
Vastaukset
- Poika12v04
On sc
- OmastaKokemuksesta
Älä vihaa.
Ei se haittaa.
Pojat tykkää.
Mitä isompi sen parempi.
Kyllä niihin tottuu. - EttäSellasta
Usko tai älä, mutta rintojen tuijottaminen auttaa miehiä elämään pidempään!
T: seiska lehti "Mun tissit on ihan jäätävän isot, vihaan ku ne aina tulee naamalle ku juoksen. "
Haha enpä nyt tuohon usko että sun tissit ois niinku kokoa tyyliin 32Z.
"Oon siis vasta 12"
Niin ja varmasti oikeasti poika ja luulen niin. Jos sulla olisi oikeasti tälläinen ongelma suosittelen hakemaan apua vaikka Sexpolta tai menemällä suoraan vaikka lääkärille puhumaan asiasta. Tai sitten sinuna hyväksyisin asian ja oppisin olemaan niiden kanssa. Jos vihaat niitä niin voit vaikka leikkiä itse plastiikkakirurgia yms ja mun puolesta vaikka saksia tai puhkasta rintas.
"mulla on jo nyt isommat tissit kun joillain aikuisilla!!!!"
Repesin tälle pahasti joten toivon että tää oli joku läppä tai jotain ja suosittelen tuota samaa mitä aiemmin sanoin.- Fu2
#kateus en sano enempää
- sukuvika-
Ei se ole helppoo pojillakaa, mun slerba on 22 senttii löysänä ja 26 erektiossa.
Mela heiluu edes takas boksereissa.- Ht45grf
Repesin xdd sukuvika
- tervejärki
Urheiluliivit.
- Slaikkaongelma
Mun slaikka on ihan jäätävän iso, vihaan ku se aina tulee naamalle ku juoksen. Oon siis vasta 12, ja mulla on jo nyt isompi lerssi kun joillain aikuisilla!!!!
- Djkdjsk
Snäppi?
- ggggt
Kuinka pervoja sitä välillä ollaankaan? :D
- Lulleroinenpalleroinen
ggggt kirjoitti:
Kuinka pervoja sitä välillä ollaankaan? :D
Perus murrosikäset :D
- rintavatrinnatrinta
Kun täytät tarpeeksi paljon, voit käydä pienentämässä rintojasi. Liian isot rinnat voivat olla epäterveelliset. Tulee kipuja sun muita.
- tissi2
Mikä sun kuppikoko on.
- sfbg
Onko ne sisi niin isot että niiden on jäätävä kotiin kun sä lähet johoki?
- asdfafd
Jäähätyys on lämpötilan, ei tilavuuden yksikkö. Ja voin kyllä lämmittää tissisi
Lähetä kuva itsestäsi: Facebook Skype Instagram.
Älä huoli. Olet vielä lapsi. Vartalon koko muuttuu kyllä, kun kasvat. Myöhemmin alat ajatella toisella tavalla.
- Supermiez
Mun muna on kans niin jäätävän kokoinen et se tulee naamalle ku ees kävelee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077