Esikoislestadiolaisuus on jakaantunut kahdeksi eri ryhmäksi. Miksei täällä Suomi24 keskusteluissa jaeta ryhmää kahdeksi?
Miksi S24 ei jaa Lestadiolaisuus ryhmää kahdeksi?
10
646
Vastaukset
- oiaikojaoitapoja
mitäs itse arvelisit ???
Miks ei löytyy 25-30 Lestadiolais-ryhmät täällä...? En tiedä oikeesti missä mun ryhmä, mutta pidän Laestadiuksen opetuksia.
"Armonjäarjestys"
-
niin porukoita on 21. n. ainakin ja jokaisessa on tiukat ja tavikset.
se tekisi n. 40 poppoota. Eli palstaa ..
-
- kalle334
Tämähän on yleinen lestadiolaisuutta käsittelevä palsta. Jos esikoislestadiolaiset haluavat omaa suljettua yhteisöänsä tännekin, voi yrittää pyytää ylläpidolta sellaista.
Tosin en usko, että tänne saa salasanan taakse omaa saittiaan, sellaista kun esim on esikoislestadiolaisten salasanan taakse jemmattu kuuntelupalvelu.- Salasanallien
Missä on tämä Esikoisten salasanallinen keskustelupalsta?
- RaineriRiimanni
Salasanallien kirjoitti:
Missä on tämä Esikoisten salasanallinen keskustelupalsta?
"se on salaisuus"
- käykö
Kokeile omavanhurskas
- Mitä_pöljä
Koska tämä palsta käsittää noin kymmenen eri lestadiolaisryhmää.
Vanhoillislestadiolaisilla on oma palstansa.rauhansanalainen kirjoitti:
Juuri niin.
" rauhansanalainen "
-
kuuluu samaan palstaan kuin esikoiset , mutta heillä on varmaan suljettu piiri
kuten Esikoisillakin ry.
-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136