Haaveena olisi ajaa autolla Gambiaan syksyllä.
Olisiko kukaan muu innokas lähtemään autolla matkaan.
Olisi kivempi matkustaa, kun saataisiin useamman auton porukka kasaan.
Myös olisi kiva kuulla kokemuksia, sellaisilta henkilöitä, jotka sen on tehneet
Syksyllä autolla Gambiaan
7
518
Vastaukset
- IteEnLähtisi
Anteeksi nyt mutta kuullostaa kyllä erittäin hullulta idealta lähteä sinne kun kaikki pyrkii pakolaisina sieltä pois, aavistelen vaikeuksia ! :(
- siverhipo
Suomi Casamanse seuran monet jäsenet ovat menneet autolla , pikku juttu 8000km
turvallisia hyviä teitä.
Mauritaniassakin nyt hyvät uudet tiet, toinen rantaa pitkin ja toinen idempänä.
-soita sc seuraan voit saada matkakaverin tai ainakin vinkkejä.
Kuuntele vain alueella olleiden neuvoja .
mv
popo - Silverhipo
Vielä
-yksi kaverikunta veti viikossa vanhan jeepin sinne kolme vuoro ajoa.
-toinen tuttu ajoi yksin kahdessa viikossa,
varaa neljä viikkoa tai kuusi niin hauskempaa.
mv
popo - MietintäänVielä
Tuossa tuo edellinen ohjeiden antaja puhuu pääasiassa vaan ajomatkoista ja autoista sekä teistä ja niiden kunnosta.....ei se ajaminen mielestäni tässä pääpointti olisi, "onhan kalenterissa päiviä" mutta se turvallisuus juuri noissa maissa on se suurin poitti jota itse peräänkuulutan.
Afrikka on suuri maa ja se kulttuuri on kyllä terveellä järjellä varustetulla eurooppalaisella hieman.....erilaista mihin täällä on totuttu!
Haave matkasta tuntuu hölmöltä mutta mikäpä siinä, matkaan vaan..ite en lähtis ! MINÄ LÄHTISIN. MUTTA EI OLE ENÄÄ AUTOA. OLIN 8 KUUKAUTTA JUURI MAROKOSSA. AION PALATA SYKSYLLÄ TAKAISIN MAROKKOON TAI GAMBIAAN. LENTOLIPPU ALLE 200€ AGADIRIIN
- simo1969
,olen kiinostunut tätä agadirrin lippu alle 200 €,MISTA LÖYTYY?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051