Miten on mahdollista että kotona omasta läppäristä lähetetty Suomi24 sähköpostiviesti näkyyy työpaikkani Outlook sähköpostitilissä? Järkyttävää ... varsinkin tilanteessa jos Outlookissa olisi siirto päällä niin omat henkilökohtaiset viestit päätyvät vääriin käsiin.
Miten tällaisen linkityksen voi purkaa?
Sähköpostitilit sekaisin
9
554
Vastaukset
- hyvin_synkronisoitu
Ilmeisesti olet tehnyt jotain synkronisointia s-postitileihisi liittyen.
- ertyrrtrt
Onko Googlen pilvi käytössä?
- Posti-kulkee-ja-kusti-p
Sama vika rahikaisella. Jouduin vuodepotilaaksi sairaalaan, ja aikani kuluksi katselin s-posteja, ja kas kummaa, kaikki minun postit oli siellä sairaalan koneella. Miten hiivatissa, ne sinne ovat joutuneet.
- jokapuol
Saahan sähköpostin auki vaikka australialaisella koneella Canberrassa kun pistää
sp-osoitteen ja salasanan
- Isovelivalvoo
En ole ainakaan itse tietoisesti linkittänyt eri palveluntarjojien sähköpostitilejä keskenään. Ongelma vähän sama kuin rahat menisivät eri ihmisen pankkitilille.
- ihjhjghf
En ole koskaan törmännyt moiseen, mutta en myöskää käytä temppuilevaa suomi24 postia.
Tässä se taas nähdään, ettei internet kelpaa mihinkään kriittiseen käyttöön.
Luulen kuitenkin, että vika on käyttäjän. - pitkä.matka
Viestisi
Vastaanottaja: Txxxxxx Rxxxx
Aihe: Xxxxxxkoti keskusteluilta
Lähetetty: 11. huhtikuuta 2018 15:18:16 (UTC 02:00) Helsinki, Kiova, Riika, Sofia, Tallinna, Vilna
luettiin 12. huhtikuuta 2018 8:15:00 (UTC 02:00) Helsinki, Kiova, Riika, Sofia, Tallinna, Vilna.
Final-recipient: RFC822; xxxxxxx@xxxxx.fi
Disposition: automatic-action/MDN-sent-automatically; displayed
X-MSExch-Correlation-Key: a998CEQFRE62AMdC71lB/w==
X-Display-Name: Txxxxx Rxxxx
Jos lähetän Turussa naapurille sähköpostiviestin suomalaisen palvelimen kautta, niin meneekö se tosiaan Helsinkin, Kiovan, Riikan, Sofian, Tallinnan, Vilnan kautta????- Arvaustoimisto
Tuo kaupunkiluettelo liittyy vain aikavyöhykkeeseen (UTC 02:00).
Reitillä käydyt palvelimet ja niiden IP-osoitteet löytyy Received-otsikoista. - utelias_aatu
Kiitos tunnarista!
"X-MSExch-Correlation-Key: a998CEQFRE62AMdC71lB/w=="
Täytyykin mennä katsomaan, mikä keskusteluilta on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768