Voiko sakkojen maksulta välttyä jos pystyy todistamaan että sakon pohjana oleva laki on virheellinen ja mitään väärää tai vahinkoa ei ole oikeasti tapahtunut.
Sakosta kieltäytyminen
4
347
Vastaukset
- jurristi
Tietysti. Sakkoa ei tarvitse silloin maksaa, jos ilmoittaa seitsemän vrk:n kuluessa tyytymättömyyttään, tai jos sitä ei vahvisteta. Sakkoonsa tyytymättömän sakko menee käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sakon saanut tulee salista ulos voittajana, niin sakko on silloin kumottu. Jos tulee ulos hävinneenä, niin se on maksettava.
- VirheellinenLaki
Selvä. Tämä on tositapaus. Olen ainoa henkilö joka tietää että yksi laki on väärin perusteltu.
- gggggtt
VirheellinenLaki kirjoitti:
Selvä. Tämä on tositapaus. Olen ainoa henkilö joka tietää että yksi laki on väärin perusteltu.
Hienoa, sinun kannattaa välittää tietosi myös Eduskuntaan, joka Suomessa lait säätää.
- ImperialStormTroopers
VirheellinenLaki kirjoitti:
Ja mikähän laki lienee kyseessä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820