En tiedä mikä minua vaivaa, mutta ärsyttää että en toimi silloin kun on mahdollisuus. Tosin tilanteet menevät aina nopeasti ohi tai sitten koko asia tuntuu vaikealta suhteessa olosuhteisiin sillä hetkellä.
Nytkin mietin erästä nuorta naista joka näin jälkikäteen ajateltuna kaiketi oli kiinnostunut ja oli ehkä hieman aloitteellinenkin suuntaani kun vielä häntä näin.
Enhän minä sitä tietysti ottanut silloin koukkuuni...
Olisi vain pitänyt yrittää tutustua eikä jäädä jossittelemaan myöhemmin.
Jälkikäteen aina harmittaa
7
295
Vastaukset
- hidas.sytytys
Jos yhtään helpottaa et ole yksin niin sanotun ongelman kanssa. Itselle myös käynyt niin.
- täällätoinen
Kenelle tapahtuu samaa
- TuttuTilanneJoVuosia
Mulla sama. Mitä kiinnostavampi, niin sit varmemmin jumitan tilanteessa, suorastaan ehkä karkaan pois :D
- Anonyymi
Kaivelin tässä omia vanhoja aloituksia ja nyt jäin tässä miettimään että onko tämä minun tekemä vai ei?
Jollakin on ainakin ollut hyvin samantapainen tyyli kirjoittaa jos tämä ei ole minun tekemä :s - Anonyymi
Tää on tosi harmillista kun täällä ei enää saa itse keksiä nimimerkkiä vaan tulee aina automaattisesti "anonyymi".
Palsta oli mielestäni paljon parempi silloin kun sai itse keksiä nimimerkin.
Sivusta vaan tämä. - Anonyymi
Uuh. Tuo on niin haillean suloista. Haluat koskettaa, mutta jokin pidättele sinua. Vielä vuosien jälkeen toivot että olisit uskaltanut. Minä menetin tilaisuuteni 7v sitten. Nyt hän on naimisissa. Hän piti minusta, mutta perheen äitinä en uskaltanut tehdä siirtoa. En halunnut laittaa omaa haluni lapsen tulevaisuuden edelle. Vieläkin ajattelen häntä. Näen unia hänestä. Minulla olisi ollut hetki tunnustaa ihastumiseni. Kaksin saunassa. Hän siinä. Ihan vieressä. Mutta jänistin. Kadunko lopun ikäni etten uskaltanut ottaa riskiä... Ehkä
- Anonyymi
Kaikki eivät osaa nähdä suloisena tuollaista. On ihmisiä jotka alkavat pilkkaamaan tuollaista asiaa ja jopa keräämään ihmisiä mukaan lynkkaukseen. Naapurissani asuu tuollainen tapaus. Välillä mietin että mikähän sitä oikein vaivaa mutta sitten pyyhin sen pois mielestä koska ei vaan jaksa miettiä seonneen ihmisen aivoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738