Jälkikäteen aina harmittaa

Nyttaieikoskaansitten

En tiedä mikä minua vaivaa, mutta ärsyttää että en toimi silloin kun on mahdollisuus. Tosin tilanteet menevät aina nopeasti ohi tai sitten koko asia tuntuu vaikealta suhteessa olosuhteisiin sillä hetkellä.

Nytkin mietin erästä nuorta naista joka näin jälkikäteen ajateltuna kaiketi oli kiinnostunut ja oli ehkä hieman aloitteellinenkin suuntaani kun vielä häntä näin.

Enhän minä sitä tietysti ottanut silloin koukkuuni...

Olisi vain pitänyt yrittää tutustua eikä jäädä jossittelemaan myöhemmin.

7

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hidas.sytytys

Jos yhtään helpottaa et ole yksin niin sanotun ongelman kanssa. Itselle myös käynyt niin.

• täällätoinen

Kenelle tapahtuu samaa

• TuttuTilanneJoVuosia

Mulla sama. Mitä kiinnostavampi, niin sit varmemmin jumitan tilanteessa, suorastaan ehkä karkaan pois :D

• Anonyymi

Kaivelin tässä omia vanhoja aloituksia ja nyt jäin tässä miettimään että onko tämä minun tekemä vai ei?
      Jollakin on ainakin ollut hyvin samantapainen tyyli kirjoittaa jos tämä ei ole minun tekemä :s

• Anonyymi

Tää on tosi harmillista kun täällä ei enää saa itse keksiä nimimerkkiä vaan tulee aina automaattisesti "anonyymi".

Palsta oli mielestäni paljon parempi silloin kun sai itse keksiä nimimerkin.

Sivusta vaan tämä.

• Anonyymi

Uuh. Tuo on niin haillean suloista. Haluat koskettaa, mutta jokin pidättele sinua. Vielä vuosien jälkeen toivot että olisit uskaltanut. Minä menetin tilaisuuteni 7v sitten. Nyt hän on naimisissa. Hän piti minusta, mutta perheen äitinä en uskaltanut tehdä siirtoa. En halunnut laittaa omaa haluni lapsen tulevaisuuden edelle. Vieläkin ajattelen häntä. Näen unia hänestä. Minulla olisi ollut hetki tunnustaa ihastumiseni. Kaksin saunassa. Hän siinä. Ihan vieressä. Mutta jänistin. Kadunko lopun ikäni etten uskaltanut ottaa riskiä... Ehkä

• Anonyymi

Kaikki eivät osaa nähdä suloisena tuollaista. On ihmisiä jotka alkavat pilkkaamaan tuollaista asiaa ja jopa keräämään ihmisiä mukaan lynkkaukseen. Naapurissani asuu tuollainen tapaus. Välillä mietin että mikähän sitä oikein vaivaa mutta sitten pyyhin sen pois mielestä koska ei vaan jaksa miettiä seonneen ihmisen aivoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe