Kaikki on muuttunut , ennen oli mukavaa käydä chatissa. Lopetin käynnin viime vuonna , kurkkasin sinne yks ilta. Totesin mikään ei muutu paremmaksi :) Samat nikit hallitsee chattia
Chatin keskutelut
4
194
Vastaukset
- Paasilinna
Muutama ilkikurinen vanha nainen siellä valittaa aina jostakin,aivan sama mistä keskustellaan alkaa se suunnaton valitus kuinka miehet on tarpeettomia ja kaiken pahan takana.Näillä naisilla ei ole koskaan ollut kunnon avio/avopuolisoa,heidän elämänsä keskittyy muiden arvostelemiseen ja haukkumiseen ja luotsit eivät näen mitään, kun ovat niin "sokeita" näille kruunun omistajille.
- totesin
Ei ole kruunua , minulle se ei merkitse mitään, ikääni et voi tietää. Sain elää hyvän avioliiton siihen saakka kun mieheni poistui tästä elämästä. Joten älä puhu asioista joista et tiedä mitään. .En haukkunut " naisia en miehiä" ei kuulu tapoihini haukkua ketään missään. Oman mielipiteeni sanoin.
- toteamaton
Tuskin ensin vastannut tarkoitti sinua tuolla purkauksellaan , mutta jos osu niin ei se silloin ohi mennyt .
- totesin
Minä aloitin keskustelun , joten oli minulle :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757