nii et kukin jumala persoona puhuu sulle? ku rupeat nukkumaan ni joka ilta pyhä henki laskee rauhan sun ylle...päivän taisteluje väsyttämälle sielulle ja sanoo lepää nyt... alkanu miettii et ehkä tääki pimeyde aika loppuje lopuks on vaa jumala kasvatusta, kantaa sitä voimaa ja vastuuta...mä olin liian nuori kantaa sitä henge voimaa ja vastuuta..tai sit mä oon vaa totaalisesti langennu ja luisunu pois...mutta liian helposti lipesin kyllä pois..
eikä tämä tuska ja kärsimys, katkeruus yms tunnu sitte enää miltää ku on jumalassa takasi... kun nainen synnyttää on hänellä tuska, mutta sitten ku lapsi syntyy ei hän muista sitä tuskaa sen ilon tähden että lapsi on syntynyt...niin teidänki ilo on oleva
ette oo ikinä ollu täynnä pyhää henkeä?
tehmies24v
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767