Tää ei oo vitsi mutta miten pitkään teillä kalsarit kestää!!Semmosta oon pohtinu kun itelä kaikissa on suoraan sanottuna persereiän kohalla nyrkin mäntävä reikä ja joskus alle viikossa jo ihan riekaleina..Esim joku aika sit perjantaina aamulla uudet laitoin alle ja perjantai iltana viihteellä niin sit lauantai aamuna suihkuun ja kappas oo kun narut enää takana jäljellä..Nytkin olen vamaan kymmenet ostanut ja kaikissa ihan samassa kohassa nyrkin mäntävä..Ja ei kun taas kauppaan
alushousujen kesto
6
532
Vastaukset
- isomiesolen
noin 2 vuotta. PESEN VIIKON VÄLEIN.
- naistenalushousut
mulla on yhet naisten alus housut ollu kohta 11 vuotta käytössä ja edelleen on ehjät
- mulla-ainaki
oisko housut liian pieniä? jos ne pingottuu päällä ja joudut kokoaika venyttämään niitä ja korjailemaan niin kai ne nyt hajoaa :D
- EikukaaPekka
Puhtaanvalkoiset ei ehkä kalsarit ovat olleet kesäkäytössä 20 vee. On mul 1 lin-alkunen lamppuki, joka ei sammu millää..
- lapsestasaakka
mulla on vieläkin käytössä yhet alushousut jotka sain kun olin pari vuotta eli ne on ollu 23vuotta ja joka viikko on käytössä on pikkusen tiukat mut just oikean kokoset että mahtuu jalkaan vieläkin eli kyllä jotku alushousut kestää pitkääkin
- ompelemaan
Suostuttelen hankkimaan trikoota, laittakaa saumaan suikale vinokaitaletta niin ei sylttää ommellessa. Sepaluksen teko voi olla hankalaa, asian voi ratkaista asettamalla etukappaleet päällekkäin , sitten vasta lisätä resori jossa kuminauha. Ainakin 6 vuotta kestäneet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767