varokaa operaattoreita

123...123

varokaa erityisesti DNA:ta. puhelinpalveluun ei ole luottamista. puhelinpalvelu on täynnä tai ainakin kestää. operaattorilla ei ole yksinkertaista sähköpostiosoitetta, josta asioinnista ja lupauksista saisi mustaa valkoisella. varokaa erityisesti määräaikaisia sopimuksia!
terveisin 123

6

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnHyväOlla

Voi kauhiaa jos olisin varonut. Ja miksi varoa. ?

Ekat kännyt hankittiin 20 vuota siten, 6 liittymää. Ja sen jälkeen on "perhepiirissä ollu aina yli 10 liittymää, jossa myös jälkeläisten, heidän joilla ei ole sitä työpaikan etuna. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa. Olen myös hintatietoinen, vaihdan lähes kaiken alle 3 v aikana, juuri nyt näyttää tulevan pisin jakso vaihtamatta.

Usein asiakas itse aiheuttaa sen ekan syyn ongelmaan.

• missä_DNA_siellä_ongelma

"Usein asiakas itse aiheuttaa sen ekan syyn ongelmaan."

DNA:lla on myös takapuoli. Kommentistasi paistaa läpi myös se, että et näe omaa kotipihaa pidemmälle.

• itse olisin kiitollinen, jos minua olisi varoitettu ennalta. minusta on ikävää, jos puhelinpalvelusta ei saa luotettavaa tietoa ja kirjallinen viestintä sähköpostitse molempiin suuntiin on mahdotonta. 123...123

• OnHyväOlla

Aloittaja joko valehtelee tai sitten ei ymmärrä suomeksi kirjoitettua tekstiä.
      DNA on yhteydenottolomake, josta tulee vastaus sähköpostiin. Lomake on parempi, koska siinä kysytään kaikki tarvittavat tiedot.

lomakkeen alareunassa on myös sähköpostiosoite, jos ei osaa lomaketta täyttää, se on.
      palvelu@dna.fi.

Meillä on ollut kaikkia operaattoreita, nytkin on kahta , meistä DNA paras., en viitsi kertoa, miksi se on paras, että ei kaikki ottaisi sitä ja hintakilpailu loppuisi.
      on edelleen hyvä olla.

• 167-176

Kaikki operaattorit on samalaisia ketkuja. Kokemusta DNA:sta. Teliasta (ent Sonera) ja Saunalahdesta (Elisa), DNA on vähiten ketku Saunalahti eniten.
      Puhelut kannattaa äänittää, itsekin äänittävät mutta ainakin saunapaskalta ei puhelua löytynyt kun kuluttaja-asiamies sitä kyseli, juuri se puhellu oli kadonnut tai "kadonnut", aihetta "katoamiseen" oli.
      Myös kaikki asiakirjat kannattaa säilyttää valovuosia, minä skannaan ne jos paperisia ja tallennan myös varmuuskopiot moneen paikkaan.
      Puhelimessa sovitut asiat pitää vaatia kirjallisena, ellei saa niin sitten kaupat voi jättää sikseen ellei halua harmeja itselleen.

• ei-toistaiseksi

Ei ole kyllä ollut DNA:n kanssa mitään merkittävää ongelmaa.
      Voihan sitä toisilla olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      5355
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      155
      1264
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      972
    10. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      21
      917
    Aihe