Mä perustin tässä jokin aika sitte oman youtube kanavan ja ihan kivasti se on näyttökertoja saanutkin. Joskua noin vuosi sitten tein sinne animaatioita ja nyt pari viikkoa sitten aloitin tubettamisen uudestaan pelivideoilla ja niillä oon sitten saanut jo 20 tilaajaa ja ihan kivasti näyttökertojakin on tosiaan tullut kuten jo sanoin. Mutta tietty varmastikkin kaikki tubettajat minä mukaan lukien haluaa kasvattaa kanavaansa niin ajattelin lähteä etsimään potenttiaalisia katsojia videoilleni täältä. Mulle voi myös ehdotella videoiden aiheita ja muuta semmosta joten tässä olisi linnki mun kanavalle https://m.youtube.com/channel/UCEyjQBkm2eXbmwU4umv_c6w kanavan nimi on muuten sk studios jos tuo linnki ei toimi :)
Mun youtube kanava
Skstudios
1
165
Vastaukset
- Skstudios
Ja kertokaa myös mitä mieltä ootte mun videoista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757