Kertokaapa mitä aiotte antaa mies- tai naisystävällenne ystävänpäivänä? Tai onko joku saamasi lahja jäänyt erityisesti mieleen. Mietin tässä juuri, mitä itse antaisin. Nyt on kirja-alekin käynnissä, ehkä sieltä löytyisi jotain. Toinen vaihtoehto olisi järjestää kynttiläillallinen kotona. Onko tälllainen illallisjuttu miehestä tylsä?
Ystävänpäivän lahja
145
108631
Vastaukset
- legardored
Kylläpä keksit ikuisuuskysymyksen!
Itse en ole todellakaan tietoinen tulevan ystävänpäivän lahjasta/muusta kivasta yllätyksestä. Pitää miettiä lahjan saajan persoonaa (itsestään selvää?).
Kynttiläillallinen on ihan ok, riippuen siitä kuinka se on järjestetty. Mies ei välttämättä ole ihan yhtä innostunut moisesta, ellei ole romanttinen luonne. (Oletan että olet nainen koska mainitsit miesystävän ensin?) Tylsäksi illallisen ei toki tarvitse käydä. Puhuminen ja kunnon keskustelu on aina kivaa ja tekee suhteelle hyvää.
Itse rakkaudella tehty kortti ja jokin persoonallinen, merkityksekäs lahja on aina käypää valuuttaa ystävänpäivänä. Mikä se sitten kunkin kohdalla on, siihen en puutu. Itse sain (joululahjaksi mutta kuitenkin) poikaystävältäni aivan ihanat kynttilänjalat, hän tietää että pidän kauniista esineistä, olivat ne hyödyllisiä tai eivät. Miehet usein ovat tyytyväisiä saadessaan jonkin sellaisen lahjan, jota voi käyttää mahdollisimman hyödyllisesti ja usein.
Ja jollei muuta keksi, niin voihan sitä paketoida vaikka itsensä;)- legardored
Anteeksi, en lukenut kunnolla. Olet siis nainen. Voihan mies pitää kynttiläillallisesta, joka hemmosta en kuitenkaan mene takuuseen.
Edelleen, jos on muuten romanttinen luonne ja tällä lailla niin se käy mitä luultavimmin. Voi järjestää myös muuta kivaa. :D - zaikkuli
legardored kirjoitti:
Anteeksi, en lukenut kunnolla. Olet siis nainen. Voihan mies pitää kynttiläillallisesta, joka hemmosta en kuitenkaan mene takuuseen.
Edelleen, jos on muuten romanttinen luonne ja tällä lailla niin se käy mitä luultavimmin. Voi järjestää myös muuta kivaa. :Dtodellakin miehelle pitäisi keksiä joku käytännöllinen lahja, miksi siihen ei nyt sitten voisi liittää jotain romanttistakin. Jotain sellaista joka on arjessa mukana, ja saa miehen muistamaan sinut kun hän sitä sitten käyttää. vaikka alushousut, avaimenperä...=) miehille on vaikea ostaa lahjoja... koitetaan nyt jotain keksiä.=)
- kääk
legardored kirjoitti:
Edelleen, jos on muuten romanttinen luonne ja tällä lailla niin se käy mitä luultavimmin. Voi järjestää myös muuta kivaa. :Dno ei todellakaan!tartte olla tommone...
kanzii vaaa koisii!
XD - heidi
zaikkuli kirjoitti:
todellakin miehelle pitäisi keksiä joku käytännöllinen lahja, miksi siihen ei nyt sitten voisi liittää jotain romanttistakin. Jotain sellaista joka on arjessa mukana, ja saa miehen muistamaan sinut kun hän sitä sitten käyttää. vaikka alushousut, avaimenperä...=) miehille on vaikea ostaa lahjoja... koitetaan nyt jotain keksiä.=)
totta on että miehille on vaikea ostaa yhtään mitään..mut toisaalta ei mikään käytännöllinenkään lahja ole näin ystävänpäivänä mikään paras. Sen täytys olla jotain tosi romanttista,eikä sen pakko mikään kaupasta ostettu tavara täydy olla..käytetään hieman mielikuvitusta ja saadaan aikaan joku romanttinen illan vietto kynttilän ääressä tai selkähieronta hierontaöljyn kera huoneessa mikä on täynnä tuoksukynttilöitä jne..näitähän löytyy..kyllä mun mielesstä mukavat muistot voittaa kaupallisen tavaran..:)
- Kiti
Mun mies kyllä ilahtuu, jos valmistan hänelle illallisen (en tarkoita siis mitään tavallista arkista ateriaa). En kyllä tiedä onko niillä kynttilöillä niin väliä, ruoka taitaa olla pääasia. Puen ja laitan itseni vielä lisäksi nätiksi elikkä en tarjoa kynttiläillallista verkkareissa ja tukka sekaisena... Mieheni on valmistanut minulle joskus ilallallisen ja laittanut kynttilät yms. Ehkä se sitten miehestäkin on mukavaa. Vai tekikö vain minun takiani...
Keskustelu tekee hyvää suhteelle, mutta monen miehen mielestä se ei ole kivaa... Ja riippuu aiheestakin, ehkä ei kannata kynttiläillallista pilata puhumalla ikävistä asioista. Vaikka tylsää silloin ei varmasti ole...
Mun meis ei kyllä ole tainnut koskaan ostaa mitään ystävänpäivälahjaa eikä antanut korttia. Mä oon antanut lahjan, mutta en oo yleensä keksinyt mitään persoonallista. - Kiti
Kiti kirjoitti:
Mun mies kyllä ilahtuu, jos valmistan hänelle illallisen (en tarkoita siis mitään tavallista arkista ateriaa). En kyllä tiedä onko niillä kynttilöillä niin väliä, ruoka taitaa olla pääasia. Puen ja laitan itseni vielä lisäksi nätiksi elikkä en tarjoa kynttiläillallista verkkareissa ja tukka sekaisena... Mieheni on valmistanut minulle joskus ilallallisen ja laittanut kynttilät yms. Ehkä se sitten miehestäkin on mukavaa. Vai tekikö vain minun takiani...
Keskustelu tekee hyvää suhteelle, mutta monen miehen mielestä se ei ole kivaa... Ja riippuu aiheestakin, ehkä ei kannata kynttiläillallista pilata puhumalla ikävistä asioista. Vaikka tylsää silloin ei varmasti ole...
Mun meis ei kyllä ole tainnut koskaan ostaa mitään ystävänpäivälahjaa eikä antanut korttia. Mä oon antanut lahjan, mutta en oo yleensä keksinyt mitään persoonallista.Niin ne mun persoonattomat lahjat. En maininnut mitä ne on. Pullo konjakkia tms. paita, boxerit, solmioneula (tai pidin siis) tms. Mutta vaihtelu virkistäis, joten jos jollakin on hyviä ideoita niin minä olisin myös kiinnostunut alkuperäisen kysyjän lisäksi.
- Tilastotiedettä...
Kiti kirjoitti:
Niin ne mun persoonattomat lahjat. En maininnut mitä ne on. Pullo konjakkia tms. paita, boxerit, solmioneula (tai pidin siis) tms. Mutta vaihtelu virkistäis, joten jos jollakin on hyviä ideoita niin minä olisin myös kiinnostunut alkuperäisen kysyjän lisäksi.
Valentiniuksen päivän vietto tuli meille Amerikasta, sen juuret ovat syvästi kirkolliset, sillä lähellä Roomaa sijaitsevan Ternin piispa synnytti tämän villityksen jo 200-luvulla. Hän oli näet rakkauslyyrikko ja ryhtyi liittämään rakastavaisia yhteen vihkimällä luvatta sotilaita. Kunnon sotilaan näet piti antautua niin kokonaan sotimiseen ettei ollut lupaa eikä aikaa edes vilkuilla naisiin päin.
Sotilaiden tyttöystävät ja vaimot innostuivat kiittämään Valentinusta kirjein, kortein ja kukkaisin. Vielä vankilatuomion ja mestauksensa (14.2.269) jälkeenkin rakastavaiset pitivät häntä suojelijanaan ja hänen mestauspäivästään, helmikuun neljännestätoista, tuli ystävyyden päivä.
Kalenterissamme ystävänpäivä on ollut 1987:stä, vaikka virallisesti se hyväksyttiinkin vasta 1996. Jonkun mielestä se on allakan turhin juhla tai juhlien rikkaruoho, mutta toiselle se tarkoittaa miltei joulua. Mutta olisiko se niin haitaksi jos kaikki ihmiset edes yhtenä päivänä vuodessa tavallista enemmän innostuisivat toisistaan ja antaisivat kuulua itsestään. Lopultahan se on aina itsestä eniten kiinni, minkä sisällön kullekin elämämme päivälle annamme.
Onneksii emme vietä lubercalia-juhlaa. Siinä kun susipukuisten miesten pitäisi alasti kirmailla kaduilla ja läimäytellä ohikulkijoita pyllylle...
- lahja
On mielestäni esim. autoon joku varaosa jos sellaista hän on jo suunnitellut pitkään ostavansa ;) Tai sitten ota selvää miehen lempiruuasta ja valmista sitä :)
Ystävänpäivälahjaksi miehelle!!! Kyllä naisen pitäisi pystyä keksimään jotain parempaa.....
- ja rahkaa päälle
toivon ja tiedän saavani noita ja muutaman halauksen
- koölk.
riittatuulia kirjoitti:
Ystävänpäivälahjaksi miehelle!!! Kyllä naisen pitäisi pystyä keksimään jotain parempaa.....
No ei varmasti kukaan halua varaosia lahjaksi!!!
- Minttu
Miksi kirjotat tänne tollasta tekstiä!! toi saattaa loukata muita ihmisiä! toi on sen verran noloa ja tyhmää tekstiä! sitä paitsi kanssa noi henkilökohtaisia asioita!
- kerran vuodessa vaan
kyllä ystävänpäivänä on TARKOITUS ostaa homppää!!!!ei mitään super käytännöllistä....pehmolelu...koru...lässynlässyn
- Iskunvaimennin
koölk. kirjoitti:
No ei varmasti kukaan halua varaosia lahjaksi!!!
Ainakin meillä isäntä on pyytänyt tähän asti aina kun olen kysynyt mitä vois haluta lahjaksi auton osia. Nyt on synttärit ja ystävänpäivä tulossa ja vuorossa olisi iskunvaimentimet taakse. Koskaan en ole niitä ostanut, aina se silti jaksaa niitä toivoo... Ehkä tällä kertaa ostankin.
- Hessuherman
Iskunvaimennin kirjoitti:
Ainakin meillä isäntä on pyytänyt tähän asti aina kun olen kysynyt mitä vois haluta lahjaksi auton osia. Nyt on synttärit ja ystävänpäivä tulossa ja vuorossa olisi iskunvaimentimet taakse. Koskaan en ole niitä ostanut, aina se silti jaksaa niitä toivoo... Ehkä tällä kertaa ostankin.
Miks miehelle ei vois ostaa sellasta lahjaa mitä se toivoo?, pitääks naisen (vaimon) aina tietää paremmin mitä mies haluu. Jos haluu varaosia, ni kait niit voi ostaa. Meillä meni 28 vuoden avioliitto karille viime vuonna, koska vaimon piti aina tietää paremmin kuin mä itse mitä mä haluun tai tarviin.
- mutta
kerran vuodessa vaan kirjoitti:
kyllä ystävänpäivänä on TARKOITUS ostaa homppää!!!!ei mitään super käytännöllistä....pehmolelu...koru...lässynlässyn
Tärkeintä on se että mies ilahtuu, ei se että itse VAIN TYKKÄÄ ostaa nallukan miehelleen ;)
Hessuherman kirjoitti:
Miks miehelle ei vois ostaa sellasta lahjaa mitä se toivoo?, pitääks naisen (vaimon) aina tietää paremmin mitä mies haluu. Jos haluu varaosia, ni kait niit voi ostaa. Meillä meni 28 vuoden avioliitto karille viime vuonna, koska vaimon piti aina tietää paremmin kuin mä itse mitä mä haluun tai tarviin.
Tokihan saa ostaa lahjaksi vaikkapa auton varaosia, mutta mielestäni ne eivät vain oikein vastaa ystävänpäivälahjaa. Ja jos avioliitto kaatuu tuollaisesta syystä, että vaimo tietää aina kaiken, niin ei kai sellainen avioliitto ole oikein tasavertainen koskaan ollutkaan. Naisena minä kyllä tahtoisin ystävänpäivänä hemmotella rakastani ihan jollain muulla kuin auton varaosilla. Voihan niitä ostaa muulloinkin.
- Hessuherman
riittatuulia kirjoitti:
Tokihan saa ostaa lahjaksi vaikkapa auton varaosia, mutta mielestäni ne eivät vain oikein vastaa ystävänpäivälahjaa. Ja jos avioliitto kaatuu tuollaisesta syystä, että vaimo tietää aina kaiken, niin ei kai sellainen avioliitto ole oikein tasavertainen koskaan ollutkaan. Naisena minä kyllä tahtoisin ystävänpäivänä hemmotella rakastani ihan jollain muulla kuin auton varaosilla. Voihan niitä ostaa muulloinkin.
Sä siis haluut välttämättä ostaa jotain muuta mitä mies toivoo.
- ananas
En mitään. Ei ole tapana. Tarpeeksi tekemistä joulu- ja synttärilahjan keksimisessä, saati että pitäisi joka ystävän-, nimi- ja vuosipäivääkin muistaa lahjalla. Annan suukon ja sanon kivaa ystävänpäivää, jos muistan.
- papuKAIJA
miettisit toisenkin kerran.sehän vaan osoittaa välittämistä.miehesi varmasti pitäisi siitä että muistaisit häntä jotenkin muutenkin kuin vain ns pakollisina juhlapyhinä sen sijaan että kohauttaisit vain olkapäitä "mokomille vouhotuksille".ei se paljon vaivaa vaadi tehdä toinen iloiseksi, ja onhan se sen arvoista...
itse järjestän miehelle tämän tästä yllätyksiä ja ne tempaukset joskus ihan yllättävät minut itsenikin.saan myös yllätyksiä.se on kivaa saada niitä sekä tehdä.tee uudenvuoden lupaus ja ole NAINEN isolla N:llä ja yritä kaikkesi ettet olisi niin tavanomaisen arkinen tylsimys vaan keksit mukavia arjen piristeitä sen askeistisen elämänkaavasi päälle!!!JIHAA; go baby go!!=) - renttu
sama "vanha saa kelvata" erivärisellä rusetilla
- emppu
En mäkään mitään osta.. eiköhän se suukko ja halaus riitä. Kaiken maaliman päiviä sitä keksitään että menis rahaa....
- nainen
emppu kirjoitti:
En mäkään mitään osta.. eiköhän se suukko ja halaus riitä. Kaiken maaliman päiviä sitä keksitään että menis rahaa....
Olen samaa mieltä. Ei tavaroilla ystävyyttä rakenneta.
- Herodes
nainen kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ei tavaroilla ystävyyttä rakenneta.
Mä oon niin kyllästyny(en siis osaa ostaa lahjoja)kaiken maailman kissan ristiäisiin, eukko on niin innoissaan kaikesta, mut mä vaan kauhistelen rahapussin laihuutta! Joulu ja synttärit OK, mut nekin liikaa..
- toivoisin
että mies olisi ostanut minulle jotain sellaista mistä olen aina haaveillut ja se on jäänyt ostamatta, nyt voi mies muistella mitä onkaan joskus kuullut naisen toivovan.
Itse olen halunnut kultaisen sormuksen punaisella kivellä joka tietysti maksaa hiukan enemmän kuin leffalippu n.70e.. tai sitten voi ostaa lipun leffaan, konserttiin, teatteriin tai varata ajan kampaamolta, ja mikä parasta; kauneushoitolasta lahjakortin vaikkapa ihonpuhdistukseen!Okeassa olet toivomukssessasi, niin hän se on että naisen kallein toivomus on diemanttisormus.Itse olen tässä miettinyt mitähän voisin vaimolli ostaa. Olen ajatellut sormusta mutta on vähän vaikeata kun on jo kaikki sormet täynnä kulta sormuksia. Viimmeksi ostin 20vuotis hääpäilahjan 2kpl diemantti sormusta jossa kummassakin on 50kpl diemantteja.Sitten olen ajatellut kaulakorua mutta niitäkin on niin monta että ne on jatkuvasti sekoavat toisiinsa jonka tähden joudun niitä aina selvimää.Ainut on kai ranteeseen tulevia koruja niitä ei nyt ole kovin montaa. Että sellaista.
- IDEA
Nytpä annoit loistavan ja halvan lahjaidean, varaan ajan murulleni kampaamoon - ei maksa mulle mitään ;D
- marianna
manse1 kirjoitti:
Okeassa olet toivomukssessasi, niin hän se on että naisen kallein toivomus on diemanttisormus.Itse olen tässä miettinyt mitähän voisin vaimolli ostaa. Olen ajatellut sormusta mutta on vähän vaikeata kun on jo kaikki sormet täynnä kulta sormuksia. Viimmeksi ostin 20vuotis hääpäilahjan 2kpl diemantti sormusta jossa kummassakin on 50kpl diemantteja.Sitten olen ajatellut kaulakorua mutta niitäkin on niin monta että ne on jatkuvasti sekoavat toisiinsa jonka tähden joudun niitä aina selvimää.Ainut on kai ranteeseen tulevia koruja niitä ei nyt ole kovin montaa. Että sellaista.
Jos naisella on noin paljon koruja sormissa ja kaulassa... osta nilkkakoru. Tai korun sijasta voit vaikka tehdä illaksi ysllätyksen. Esim. hyvää ja rauhallista ja romanttista musiikkia, paljon kynttilöitä, hierontaa öljyn kera, itse tehty ruoka, ihan kaksistaa.... Se jää mieleen ja tuntuu hyvältä aina kun sitä iltaa muistelee. Ei mene paljoon rahaa mutta molemmilla olis hyvä mieli...
- saara
Ajattelin just aamulla että ainakin itse haluaisin saada ystävältäni jotain piristävää ja kaunista. Ei mitään amerikkalaista sydänhömppää. Ystäväni on luultavasti tästä asiasta samaa mieltä, olemmehan ystäviä.
Ehkä ystäväni ilahtuisi jos annan hänelle Iittalan Primavera-mukin. Sittenhän on kukkia pöydässä joka aamu. Tai ainakin minä ilahtuisin, jos itse saisin sellaisen. - tyty
Minusta ystävänpäivänä ovat arvossa hellät sanat ja teot, eikä isoilla rahoilla ostetut lahjat. Esim. ruusun tai muun kauniin kukan osto riittää vallan hyvin tai kortti (miel. itse tehty), toisen hieronta tai vastaava, kynttilä illallinen kotona tai ulkona, pieni pehmonalle, leffailta, lautapeli-ilta, jätskiannoksilla käyminen jne. Kysehän on tosiaan VAAN ystävänpäivästä!!!
- papuKAIJA
jos se on hyvällä tahdolla annettu..silloin se ei olekaan enää "vaan ystävänpäivä".=)
- NaaNa
Nimenomaan! Pieni ja intiimi on ystävänpäivänä poikaa. Pelkkä yhdessäolokin on nykyään niin luksusta, että kiireettömät hetket kullan kainalossa ovat suurinta nautintoa mitä tiedän (= Rakkaalle bestikselleni taas haluan antaa jotain sellaista, jonka avulla jaksaa huonojen päivien yli, kun välissä on huikeat 1000km joka päivä...
- Typytskä
Jotain pientä ja mukavaa,esim. ruusu. Tai oikeestaan haluisin et kultani veis mut leffaa:)
Itte taidan antaa poizulleni taulun,jossa on mein kuva, ja jotai muuta...- YllättyNyt
Mä sain ainakin jo tänäään yllätyspostia,, missä oli kaunis pieni taulu,,että ei sen aina tarvi olla joku merkkipäivä et toista voi miellyttää!!!
- tosi????
YllättyNyt kirjoitti:
Mä sain ainakin jo tänäään yllätyspostia,, missä oli kaunis pieni taulu,,että ei sen aina tarvi olla joku merkkipäivä et toista voi miellyttää!!!
Täällä nyt kuitenkin puhutaan siitä mitä kullalle YSTÄVÄNPÄIVÄ lahjaksi.. muita lahjojahan voi sitten ostaa milloin vain ;)
- Morsio
Me mennään naimisiin 14.2. joten siinä ja iiihanassa timanttisormuksessa on lahjoja ihan tarpeeksi!
- Hard_Rock_Mama
Onnea tulevalle avioparille !!!
Niin ja lahjasta. Itse en naisena ainakaan mieheltäni halua jotain ässäarpaa, kuten usein on miehelläni ollut niin hyvä mielikuvitus *naur*. "Diamonds are the girl's best friend..", jotenkin noin kai se meni ;-)
Itse voisin ostaa miehelle joko korun, tyyliin sopivan tietenkin, Leathermanin, radio-ohjattavan auton (miehet on ikuisia lapsia)..hih..tai vaikkapa stiletin. Laservalo vois olla kans hyvä ja viinapullo melko varmaan aika monelle miehelle mieleinen ystävänpäivälahja. - Ei kukaan
Hard_Rock_Mama kirjoitti:
Niin ja lahjasta. Itse en naisena ainakaan mieheltäni halua jotain ässäarpaa, kuten usein on miehelläni ollut niin hyvä mielikuvitus *naur*. "Diamonds are the girl's best friend..", jotenkin noin kai se meni ;-)
Itse voisin ostaa miehelle joko korun, tyyliin sopivan tietenkin, Leathermanin, radio-ohjattavan auton (miehet on ikuisia lapsia)..hih..tai vaikkapa stiletin. Laservalo vois olla kans hyvä ja viinapullo melko varmaan aika monelle miehelle mieleinen ystävänpäivälahja.Näissä paikoissa on hyviä lahjaideoita miehille :)
Minä ainakin olen sitä ikäluokkaa, joka on lapsena pelannut viedopelejä. Pulju.net:istä saa klassikkopelejä televisioon liitettäväksi. Joka "pojan" iloksi.
http://www.pulju.net
ja
http://www.boysstuff.co.uk - zaikkuli
Hard_Rock_Mama kirjoitti:
Itse voisin ostaa miehelle joko korun, tyyliin sopivan tietenkin, Leathermanin, radio-ohjattavan auton (miehet on ikuisia lapsia)..hih..tai vaikkapa stiletin. Laservalo vois olla kans hyvä ja viinapullo melko varmaan aika monelle miehelle mieleinen ystävänpäivälahja.joo no nyt löyty semmonen mitä minä jo tuolla yritin ehdottaa en vaan osannu pukea sitä sanoiksi. =) joku pikku hyöty tavara ehkä hieman huumoria! ja sitten illalla sitä romantiikkaa...=)
- oon_kiva
mitä jätkälle vois ostaa ystävänpäivä lahjaks??
- porilainen
minusta se olisi oikein hyvä ystävän päivä lahja! itse ajattelin samaa joten kannattaa yrittää! onnea sinne päin :)
- 3 muskettisoturia
Mennään porukalla ulos syömään tai tehdään hyvää kaikille maistuvaa sapuskaa ja katsotaan joku filmi,komedia tms. mitä voi kaikki katsoa.
Meitä on minä,mies ja 12 vuotias poika.
Trivial pursuit olisi kanssa vaihtoehto,vierellä herkkuja mielin määrin. - Lentsu
Laitan (kun on työstä kotiinp.)valmiiksi eteiseen aarrekartan jota hän seuraa rastilta rastille. Jokainen rasti sisältää pienen mutta erikoisen lahjan.Mutta viimeisenä hänelle on spesiaali lahja, joka sisältää er.öljyllä hieronnan ja loppuja en voi kertoa.
- mimmu-
voi ostaa esimerkiksi kaulakoru sydämen puolikkaat, boxerit miehelle, kauniit alusvaatteet naiselle, pehmonallen, suklaata, kukkia, tehdä illallista tai viedä syömäänja itsetehty kortti on kivenpi kun ostettu.
- sitruuna
tuo on aivan loistava idea! siihen ei paljoa aikaa eikä rahaa kulu (valmisteluun) mutta jos haluaa panostaa niin sekin on mahdollista :)
meillä tulee kullan kanssa loppukuusta jälleen yksi vuosipäivä täyteen niin tuntui jo mahdottomalta keksiä jotain pientä ja mieleen painuvaa ja sitten vielä vuosipäivälähja, mutta kiitoksia aivan loistavasta ideasta joka ratkaisi ongelmani :D kiitos!
*niijaa* - mina taalla kaukana
Hieronta ja muut laheiset hetket oman rakkaan kanssa ovat ihanteellisia ystavanpaivana, mutta nyt se ei ole kohdallani mahdollista koska olen n. 2000 km paassa rakkaastani.
Ajattelin ilahduttaa rakastani tekemalla ja lahettamalla videon itsestani, kertoen kuinka paljon hanta rakastan ja kaipaan, ja valokuvia. En ole nahnyt poikaystavaani 2kk:teen ja viela olisi 3kk jaljella, joten toivon etta tama vahan piristaisi hantakin. - Kiitollinen
Toi kartta systeemi on hyvä!!
Ollaan oltu yhdessä mieheni kanssa 19 vuotta ja lapsetkin on jo teinejä. Voitte vaan kuvitella, mitä kaikkea ollaan vuosien varrella vaihdettu lahjoina. ;) Mutta St. Valentine´s day on tärkeä rakastavaisten juhla! Mieheni on Australiasta ja siellä ei muisteta ystävää, vaan rakkaintaan! Yleensä olemme tehneeet niin, että mies tuo kotiin pulloa Aussi kuoharia ja ruusuja ja mä olen laittanut ruuan (kotirouva). Mutta tänä vuonna ruuan jällkeen onkin kartan vuoro ja kartan loppurasti makkarissa! ;) Kiitti vinkistä!!
- jarpe66
... tilasin LR-Internationalin jälleenmyyjältä tuoksusetin. Oli hyvät ystävänpäivän tarjoukset sekä miehille että naisille. Sain kerrankin valita kullalleni tuoksun joka miellytti minunkin nenääni :)
Itseasiassa tilasin itsellenkin sieltä tuoksusetin ;) - IHMISIÄ OLEKAAN?
Yrittäkää nyt hyvät ihmiset jotain omaperäistä, joka oikeasti jää mieleen! Illallinen? Auton varaosa? Bokserit? Suklaata? Hahhahaa... Herätkää tuulipukukansa!!!
- oli?
Kuulut ilmeisesti itsekein mainitsemaasi tuulipukukansaan vai mitä? Mikset sitten itse keksi jotain lahjaa vai oletko niin elämääsi kyllästynyt? hah..
- Niina2
oli? kirjoitti:
Kuulut ilmeisesti itsekein mainitsemaasi tuulipukukansaan vai mitä? Mikset sitten itse keksi jotain lahjaa vai oletko niin elämääsi kyllästynyt? hah..
Ajattelin juuri samaa kysyä häneltä kuin sinä nim.merkki oli?
- olekaan
puku päälle, punainen kraka ja perperi liehumaan, ei ole tylsää
- v_optimisti
Miksi pitäisi joka välissä antaa tuttavilleen lahjaksi krääsää tai muuten hössöttää ja stressata turhasta? Eivät oikeat ystävät mihinkään katoa, vaikka heille ei leivottaisikaan ja annettaisi lahjaksi haisevaa, vinkuvaa koriste-esinettä. Tai kuppeja ja kippoja ja kynttilänjalkoja. Ei ystävyys perustu esineisiin tai palveluksiin.
Ystävää voi muistaa olemalla Ystävä tälle, aina.- aks
aaamen
- Ystäväsi
Kaikkea sitä kuulee...
- apua.aasiaan.heti
aks kirjoitti:
aaamen
Raivostuttavaa, miten ihmisten auttamisenhalu rajoittuu lähinnä omaan ystäväpiiriin!
Ehdotan, että lahjoitatte kaikki tämän (ja myös seuraavan) vuoden ystävänpäivään käyttämänne rahat HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN. Näin itsekin teen! - sellasta..
apua.aasiaan.heti kirjoitti:
Raivostuttavaa, miten ihmisten auttamisenhalu rajoittuu lähinnä omaan ystäväpiiriin!
Ehdotan, että lahjoitatte kaikki tämän (ja myös seuraavan) vuoden ystävänpäivään käyttämänne rahat HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN. Näin itsekin teen!Voithan tehdä niinkin jos todella luulet että ne jotka rahoistasi hyötyvät ovat ystäviäsi.. ;) Ystävänpäivä on kuitenkin vain ystäviä varten. Vai eikö sinulla sellaisia ole??
- nainen
Minullakin on tosiystäviä, emmekä koskaan hössäile ostamisien kanssa. Sitä ei tavaralla mitata. Ystävänpäivälahjan olen saanut ihmiseltä, joka ei ole ystäväni. Tosiystävät eivät lahjo.
- hanny
Enttä jos olis oppilas ja minä olen tyttö ja haluan anta lahjan mun kaverille ja hänki on tyttö mitä voisin anta?
- HANNY
vastakaa kaverin kysymykseen se nimi on hanny
- Nesku
Ole itse pähkäillyt samaa ja tulin siihen tulokseen, että ostan bestikselleni SEPPÄLÄ:stä hajuvettä. Siellä on tosi hyvän tuoksusia. Eikä tupksukaan ole paha!!!
- cleva
...hieno kalenteri! Itse ajattelin että ostan tyttökalenterin ja liimaan niille pimuille oman pääni :D kerranki ukko sais kattoo omaa mussukkaansa hyvällä vartalolla höystettynä...
Yks lahja mikä on tosi hyvä on semmonen sormus jolla voi avata kaljapullon! Ei varmana mene miehellä hukkaan?? - JOu JOu
ajattelin julkaista rakkaalleni uuden biisin. kertoo mun tunteista sitä kohtaan. Toisaalta se saattaa olla liian rankkaa tekstiä kultani korville, mutta se on totuus. kertoo siitä kuinka paljon häntä rakastan ja siitä miten tuskissani olen kun kaikuun ei kuulu vastausta.. toivottavasti ei mene koko päivä pilalle..
- SYDWEST
No virkkaan kaikille miespuolisille YSTÄVILLE joustolangasta pipon heidän sydwesteihin. Ja sovitan ne tietty myös ko päivänä!Ja hauskaa on! Omin käsin tehty ja paikalle sovitettuna..sehän hyvän mielen saa antajallekkin!
- Miia=s
oot mun mielessä oikeessa! toi on järkevää tekstiä kuin toisinaan toi auto miehen kirjoittama tosi törkee kannattaa lukee se! sais poistaa sen viestin!! vaikka oonkin 12!
- Pipo sinne
No virkkaan kaikille miespuolisille YSTÄVILLE joustolangasta pipon heidän sydwesteihin. Ja sovitan ne tietty myös ko päivänä!Ja hauskaa on! Omin käsin tehty ja paikalle sovitettuna..sehän hyvän mielen saa antajallekkin!
- TOSIYSTÄVÄ
Tosiystävienpäivä on vuoden jokaisena päivänä! Samoin Äitien-,isien- ja lastenpäivät. Arjen kiireessä pitäisi niiden arvot muistaa ilman erityisiä nimikko päiviä.Kaupallisuus kukostaa joka alalla.
- Lentsu
Juuri niin, ystävää tai sydänystävää voi muistaa joka päivä pienillä huomionosoituksilla. Itse yllätän rakkaimman ystävän jollain kauniilla suurella ja mieltä lämmittävällä teolla joka viikko.EIKÄ MAKSA MITÄÄN.
- Juu tosiystävä
Mulla on tosiystävä toisella paikkakunnalla yli
100 km päässä. Muistan häntä vähintään joka toinen
pvä.... pieni viesti tai puh soitto. Niin, että mitä
hänelle kuuluu? Jne Mutta nyt kyseisenä merkki pvänä
lähetän hänelle taulun jossa on kullatut reunat
ja sisältö tulee tässä........
Aitoja ystäviä on vähän;
- eikä tarjontakaan ole suuri
onneksi minulla on
yksi niistä
SINUT. - Lentsu
Juu tosiystävä kirjoitti:
Mulla on tosiystävä toisella paikkakunnalla yli
100 km päässä. Muistan häntä vähintään joka toinen
pvä.... pieni viesti tai puh soitto. Niin, että mitä
hänelle kuuluu? Jne Mutta nyt kyseisenä merkki pvänä
lähetän hänelle taulun jossa on kullatut reunat
ja sisältö tulee tässä........
Aitoja ystäviä on vähän;
- eikä tarjontakaan ole suuri
onneksi minulla on
yksi niistä
SINUT.Minäkin olisin iloinen jos minua joku ystävistäni muistaisi kertomallasi tavalla. Hienoa!!!
- nikke
No minä annan sitten niin kimpullisen punaisia ruusuja ja tulppaaneja ja sitten vien syömään!
tää kaikki tapahtuu yhden aikaan päivällä, mutt aamulla teen näin sitten että keitän kahvin ja teen aamu palaa kaikille mutta aamupalan vien sänkyyn vaimolleni!
minä ainaskin järjestäisin kynnttilä illallisen kotona jos olen kotona silloin....- Lentsu
Hyvä niin! Vaimot kaipaavat useasti juuri pääsevänsä valmiiksi laitettuun ja katettuun ruokapöytään.
- Ei kukaan
Lentsu kirjoitti:
Hyvä niin! Vaimot kaipaavat useasti juuri pääsevänsä valmiiksi laitettuun ja katettuun ruokapöytään.
Meillä mies (eli minä) tekee useammin ruokaa, joten ei olisi mikään erityinen lahja.
Veikkaan että aika moni mies olisi erittäin tyytyväinen eroottisesta lahjasta. Ei mistään ostetusta vaan teoista :) - Lentsu
Ei kukaan kirjoitti:
Meillä mies (eli minä) tekee useammin ruokaa, joten ei olisi mikään erityinen lahja.
Veikkaan että aika moni mies olisi erittäin tyytyväinen eroottisesta lahjasta. Ei mistään ostetusta vaan teoista :)HÄN saa olla sinuun tyytyväinen!!!Mutta katso otsikkoa näin minä teen, olisiko tämän kaltainen juttu sinun mieleesi?
- mutta
miten olisi vanhanajan romanttinen serenadi..? Tosin laulutaito voi asettaa tiettyjä rajoituksia, mutta kokemuksesta voin sanoa, että naisen sydäntä on helppo värähdyttää kaikella laulun tapaisella =) Suosittelen kyllä sydämellisesti!!
Tietenkin jos äänijänteet vain yksinkertaisesti kieltäytyvät yhteistyöstä, voi turvautua vaikkapa Hynnisen tai vähän eksoottisemman Bosellin apuun. Laittaa pyörimään jonkin romanttisen cd:n ja katsoo vaimoaan silmiin (ei liene laisinkaan vastemielistä) =)
Muuten kuulosti kyllä erinomaiselta, varsinkin nuo ruusut ovat ihania..
- Cherrybomb
minä hommasin urheilulliselle rakkaalle ystävälleni pikkuveljen puntin.. Don't forget to exercise your "love muscle"..
- lisää!! :)
Pikkuveljen puntin??
- Cherrybomb
lisää!! :) kirjoitti:
Pikkuveljen puntin??
Pikkuveljen puntti on minikokoinen paino sellainen mitä salilla nostellaan, penkistä tai muuten..
- Sinistra
Tämähän on paljon ihmisestä kiinni, mutta kun kyseessä on ystäväpäivä ja jolloin luonnollisestikin kuuluu kumppaniaan ilahduttaa, joten lahjaksi annan seksikkään strippauksen ja tuhmia leikkejä.;) Niin, ja tietysti hyvää viiniä ja pientä syötävää. Ystävänpäivä on juuri se päivä milloin kuuluu viettää vuorokausi alasti nauttien toisistaan jos muulloin ei aika riitä. Ja miehet, yllättäkää nainen.:)
- Kamikaze3
Minä ojennan rakkaalleni "NAHKATULPPAANIN" sellaisen
sinertävän ja paksun. - Eva
Meillä tänä vuonna ystävänpäivä ei ole "pelkkä" ystävänpäivä, vaan siihen sisältyy myös ensimmäinen vuosipäivämme. Hui!
Ostin miehelleni lahjaksi hopeisen suomenleijona-riipuksen ketjulla ja nyt jo pari kuukautta olen väsäillyt kirjasta, jossa on kaikenlaista hauskaa ja ihanaa muisteloa (kuvia, viestejä, kirjeitä jne) vuoden varrelta..
Ehkä tämä on hieman typerä lahja, mutta en halua olla tätä perinteistä "bokserit lahjaksi" -tyyppiä..
Itse haluaisin ystävänpäivänä lähteä esimerkiksi ulos syömään (sitä on kauan suunniteltu), ja jos konkreettista tavaralahjaa, niin kaikensorttiset nallukat ovat suloisia.. ja tietysti korut.. ;)- Mies
Tuo kirjanen kuulostaa tosi ihanalta idealta :)
- ystävänpäivä..
Meillä tulee 2 vuotta täyteen tuolloin
- aroma
Mielestäni konkreettinen lahja ei ole tärkeä.
Tämä kiireinen elämä ei aina anna aikaa toisen huomioonottamiseen. Nainen ja mies voivat keskenään hoitaa toista niin psyykkisesti kuin fyysisesti joten... aromaattiset öljyt ja toisen läheinen läsnäolo. - kointähti
saan lahjoja syntymäpäivänäni ja juhlapäivinäni mutta luopuisin jostakin niistä, jos saisin silloin tällöin yllätys lahjan merkiksi siitä, että joku ajattelee minua silloinkin kun ei ole pakko
- valentine
poikaystäväni on armeijassa tulevana ystävänpäivänä joten ajattelin lähettää hänelle kortin jonka lisäksi kirjekuoresta löytyy myös pari lahjakorttia. ei mitä tahansa lahjakortteja vaan esim. hieronta minulta, illallinen minulta, tiskivuoro minulle, jne...
- pekkis
noi kupongit sun muut on tuttuja jo frendeistä.
Joey jakeli niitä lemmenkuponkejaan ja no en sitten
tiedä onko se nyt niin hyvä idea..Meinaan että jos
pano on kupongin takana niin hohhoijaa. ;-)
Niin ja naisille on vaikea ostaa lahjaa sen
takia koska vaikka tietää mitä ne haluaa esim. takki
niin otappa vaikka pelkästään väärän värinen..
- Minäpäminäminä
En älyä miksi joka juhlana pitää antaa lahjoja? Kohta päädytään siihen, että joka päivä saa lahoja/joutuu ostamaan lahjoja.
- r-o-o-p-e
mää en oo.....
- mnurse
Ystävänpäivä on täysin turha markkinamiesten suomeen tuoma juhla.Turha hötkyilä tuommoisen takia.
- rose
minusta kynttilä illallinen ei miehestä ole hyvä riippuu tottakai henkilöstä mutta ehdottaisin jotakin energistä.muistele seurustelun alku aikojasi jottoin "riehuitte".menkää vaikka luistelemaan ja sitten kuumalle kaakaolle.koittakaa jotain mikä ei ole teille tuttu laji.ainakin lahja on ikimuistoinen.
- ...
Mitäs ruokaa te kynttilä illallisella laittaisitte???
- deffel
oli kun naapurin akka iski ukkoni, pääsin kätevästi eroon hullusta juoposta ilman riitaa ja sotaa.
- Minsku
Kynttilä-illallinen on ihan jees, jos niitä ei arkena tule harrastettua. Meillä illallistetaan "vähän hienommin" melko usein (noh, ehkä 1krt/2kk...) joten ei oikein ystävänpäiväksi sovi...
Kynttiläillallisella suosin kunnon pihviä, mutta ystävänpäivän teeman huomioon ottaen myös "rakkausruuat" (=oisterit ja mitä niitä nyt onkaan) voisi olla kiva teema jos kukkaro antaa myöten :)
Itse annan kaikkina juhlapyhinä ja usein muutenkin itse tekemiäni pikku lahjoja, joista on mieleen jäänyt parhaiten omatekemä kravatti, juhlava, vanhennettu "rakkauslupaus" missä nimi alla, lahjakuponkeja (esim. välitön riidankatkaisu/anteeksiantokuponki, 30min hierontakuponki, jos mielikuvitus loppuu kesken ja pokka pitää voi jättää "jokerikuponkeja" mihin mies/nainen saa itse kirjoittaa toiveensa)... Onhan niitä tullut tässä vuosien mittaan väkerrettyä.
Mies tykkäsi aikoinaan myös täysin järjettömästä "määrä-korvaa-laadun"-lahjastani, jossa olin paketoinut n.20 puolihyödytöntä arkiesinettä (makaronin, patterin, ranskanpastillin), mutta itsepähän puolisonne huumorin tunnette... :)- lukea kaikkea
mutta itse kaksi kertaa naineena, olen sitä mieltä että teette ihan mitä tahansa (toista loukkaamatonta) jossa toinen tuntee tulleensa huomioiduksi ja välitetyksi, olette oikeilla jäljillä.
Jos ei ole ompelu- tai keittotaitoa niin paree on pynttäytyä (= yleensä sex), tai keksiä jokin toisen mielelle muu sopiva juttu (=antaa myönnytys jossakin suhdetta hiertäneessä asiassa edes hiukan...mutta ei siitä saa tehdä koko illan ohjelmanumeroa, koska silloin se ei enää ole lahja)
ja ainahan voi vaivihkaa hieroa toisen kipeytyneitä haritoita, hieroa niskaa huomaamatomasti, antaa käden lipsua hyväilemään korvalehteä ....
...jos teillä on sauna, sinne voi varata tuoksukynttilöitä ja eteerisiä öljyjä (no juu.... tässä menee itsellänikin överiksi, mutta kyllä se saattaa joillakin toimia)
Keinoja on yhtä paljon kuin ihmisiäkin!
- bellamiina
Ystävänpäivä on minusta joka päivä, mutta kalenterissa oleva ystävänpäivä on myös hääpäiväni, joten kynttiläillallinen olisi paikallaan.
- Kartza
Jo vain kaupallista paskaa ainoo joka ystävänpäivästä hyötyy on kauppiaat.
- blueberry
Illallinen on erittäin mukava juttu miehestäkin oman kokemukseni perusteella. Kyllä miehilläkin on oma romanttinen puolensa. Itse olen ajatellut muistaa poikaystävääni ystävänpäiväkortilla ja lahjaksi annan lempibändin T-paidan. Ehkä ulkona syömässä käyntikin on suunnitelmissa.
- Iskunvaimennin
Itse ehdottomasti toivon isännän suostuvan siihen koiranpennun ottamiseen josta on ollut niin pitkään puhetta...
En toivo koiraa paketissa, vaan vaikka jonkun yhteisen hetken, että rauhassa kateltais kasvattajia vaikka netistä. Siinä olisi lahjaa kerrakseen myös meidän karvaiselle ystävällemme, pieni toveri...
Meillä oikeesti isäntä arvostaisi ylikaiken sellaista käytännöllistä; ne iskunvaimentimet tai maksaisin osan autolainasta...- tintti
olette ovella vastassa seksikkäässä asussa,kalja kädessä,annatte miehelle oikein upean hetken,,tyydytätte sen koska niin moni suomalainen mies kärsii seksin puutteesta,tee jotain tavallisuudesta poikeaavaa.antakaa palaa..niin teen minäkin...
- Santsku
Milloin on ystävänpäivä... kiitos jo etukäteen vastaajille...
- mepa5
Ja ei ko valikoimaan.
http://www.gastronautti.fi/toytaxi.php- ai ai
tuo ei kyllä ole viisas ystävävpäivä lahja.. tai jso sinunkin kaverisi ovat tuollaisia pervoja niin sitten parannappas käytöstäsi
- mepa5
ai ai kirjoitti:
tuo ei kyllä ole viisas ystävävpäivä lahja.. tai jso sinunkin kaverisi ovat tuollaisia pervoja niin sitten parannappas käytöstäsi
Miksi sinä pidät normaali asioita PERVOINA ???
Öletko jotenki ahdasmielinen.
- böli
minulla olisi vaan nuoremmille lahjavinkkejä! esim:jotain sydämmen muotoinensaippua, sydän karkkeja,sydän yö-puku, sydän ponnareita,sydän sukkia,sydän kehyksiä. kaikkea sydämmeenliittyvää sydämmen ei tarvi olla juuri punainen se voi olla minkä värinen tahnasa kunhan se on sydämmenmuotoinen! se on vain tärkeää!!!!!
- luag
Juu..eikös tämä taas oo aika ameriikan keksintöjä koko ystävänpäivä..teennäistä touhua..eiköhän niitä ystäviä kannata muistaa muulloinkin, ku yhtenä päivänä vuodessa.
- Kimmo
Se mitä antaa ei ole niin tärkeää, kuin että ylipäänsä muistaa välilä muistaa toista, jota arvostaa. Kynttiläillallinen on oikein hyvä idea.
-Mies- - nailoneita
Mitään en odottaisi enemmän kuin mustia aitoja nailonsukkia, ovat ihania.
Vaikea löytää enää mistään.
kotisivuni jos kiinnostaa
http://groups.msn.com/Nailonnainen - Iitu
Olenkin miettiny tätä ystävänpäivää, kun mun mielestä se on ystävänpäivä, ei rakastavaisten päivä. Siis onko rakastettu/puoliso tmv. tämä ystävä, vai onko se hän, joka todella on ystävä eikä rakastettu? Ystäviä voi olla monta, mutta rakastettua vai yksi (toivottavasti), eikä näitä voi samana päivänä muistaa. Tai sitten voi -ihan miten vain, mutta tuli vain mieleeni.
Eikös tämä kuitenkin ole amerikkalainen valentinesday-perinne, joka taas viittais rakkaimpaan.
No, muistetaan me ketä haluamme. Siis hyvää ystävänpäivää kaikille ystäville!- cilla
niin, yleensähän on paras ystävä ja rakastettu erikseen, mutta onhan munkin miesystävä on parhaimpia ystäviä, vaikka mä sitä rakastankin, se on mulle molempia!! Eli paras ystävä ja oma kulta!! ;)
- Pepe
Kaksikymmentäkolmevuotisen rakkaus suhteen päättymisen jälkeen olen onnellinen siitä pienestä lämminhenkisestä rehellisestä Ystäväpiiristäni joka minulla. Jokaiselle Heistä erikseen kiitoksen Sydämiinsä annan, ymmärryksestä ja avusta, ilman erityistä merkkipäivää.Ystävyys on katseessa, sen tiedän.....
- situ
moro!!! kuulostaa oikein hyvältä ja erin omaiselta lahjalta sen ku tekisit ni miehes varmaan ilahtuis meinaa se kuulostaa tosi hyvältä muistaa omaa kultaasa...
- äiti vm.80
Mulla on ihana yllätys miehelleni ystävänpäiväksi. Nimittäin olemme halunneet lasta jo jonkin aikaa ja tänään tein positiivisen testin. Aion kertoa miehelleni asiasta ystävänpäivänä. Mitä mieltä tästä olette?
- nainen
Säälittävää!!
- äiti vm -80
nainen kirjoitti:
Säälittävää!!
Anteeksi, en voi mitään, mutta tuntuu, että olet kateellinen. Ehkä sinulle ei ole miestä, jolle antaa jotain näin ihanaa. Minä säälin sinua. =(
- mikki
Miten lapsenteko liittyy ystävänpäivään???
Huom. en ole kateellinen minulla on kaksi ihanaa lasta. Uskon, että olet onnellinenraskaudestsi, mutta ei liity ystävänpäivään.
Voi viettää aikaa ystävän kanssa tai soitella.
Mielestäni ystävyyttä ei rakenneta sillä, että aina täytyisi ostella jotain. - äiti vm. 80
mikki kirjoitti:
Miten lapsenteko liittyy ystävänpäivään???
Huom. en ole kateellinen minulla on kaksi ihanaa lasta. Uskon, että olet onnellinenraskaudestsi, mutta ei liity ystävänpäivään.
Voi viettää aikaa ystävän kanssa tai soitella.
Mielestäni ystävyyttä ei rakenneta sillä, että aina täytyisi ostella jotain.Kuinka vaan haluat, minulle aivan sama mitä mieltä olet. Olet negatiivinen ihminen =(
- Aikuisten oikeesti
Tuohan on hieno ajatus, kun ajoitus on näin sopiva. Käytä ihmeessä vain hyväksi! Se ystävänpäivä tulee varmasti jäämään mieleenne ikiajoiksi.
Täällä näyttää liikkuvan kateellisia kommentoijia, jotka eivät osaa iloita toisen onnesta.
Onnittelut!
p.s. Olen mies, jolle vastaavia "lahjoja" on siunaantunut 5 kpl :)
- ei kultaa
Eipä oo enää kultaa, niin ei "tarvii" lahjaakaan antaa. Se ei haluu enää tutustua, kun sen perhepiirissä joku kuoli.
- pettämätön
Ajattelin ainakin itse järjestää omalle kullalleni kynttiläillallisen ja ostaa rannekorun jonka laatassa lukee paivämäärä ja pieni rakkauden tunnustus hänelle.
En usko kynttiläillallisen olevan miehen mielestä tylsä, koska mieheni on ainakin joka kerta lämmennyt ajatukselle tietäen saavansa myös unohtumattoman yön... Kynttilät ja rakkaan ihmisen seura nimittäin virittävät myös miehen erittäin tunnelmalliselle päälle...
Eihän ystävänpäivä mikään iso päivä ole, mutta kyllä se sopii, ainakin minusta, juuri parisuhteiden vaalimiseen.
Onhan se mukava muistella joskus vanhoilla päivillä, kuinka onnelliseksi kumppanini on minut jo nuoruuden päivinä tehnyt.- miehelle?
Voi, voi teidän naisten kanssa. Annatte miehillenne sellaisia lahjoja (kynttiläillallinen, rannekoru), joita itse toivoisitte saavanne.
Totta mooses se miehesi jaksaa esittää romanttista ja kiinnostunutta kynttilöistäsi ja koruistasi, mikäli seksiä on luvassa. Mutta jos hän saisi valita, niin parempi lahja olisi, jos odottaisit häntä töistä tullessaan stay-up -sukissa, korsetissa ja korkokengissä, ja menisitte suoraan asiaan... Grrrrr!
- -dr-
täältä http://www.dr-feelgood.org
- Idiootti
En vieläkään jaksa olla ihmettelemättä, miksi kyseistä päivää on juhlistettava. Rapakon takana riehukoot niin paljon kuin sielu sietää. Kaikenmaailman juhlapäiviä on muutenkin aivan liikaa. Hyvä kun vasta joulusta selvittiin....
- Crinch
En vieläkään jaksa olla ihmettelemättä, miksi kyseistä päivää on juhlistettava. Rapakon takana riehukoot niin paljon kuin sielu sietää. Kaikenmaailman juhlapäiviä on muutenkin aivan liikaa. Hyvä kun vasta joulusta selvittiin....
- Tuntee tyypin
...
- Valentinen neito
on antaa iso kimppu ruusuja, vaik yhtä monta ruusua kuin ikävuosia.
- kerrankato
Olikohan se juuri täältä suomi24:n palstoilta kun luin että tyttö oli miehelleen joululahjaksi antanut kortin joka oikeutti 5 suihinottoon tiettynä aikana :)
- Milly
Niin eli itse järjestin miehelleni kerran sellaisen yllätyksen, että kun Hän tuli kotiin töistä, olin sammuttanut valot ja sytyttänyt paljon kynttilöitä joka puolelle asuntoa, ja itse olin pukeutuneena seksikkäisiinalusvaatteisiin. Olin ostanut paljon mehukkaita eri hedelmiä, suklaakastiketta ja kermavaahtoa, joihin sitten dippailimme hedelmienpaloja ja syötimme toisillemme...se oli seksikästä ;) Lisäksi tietysti shamppanjaa.
- Lahjan ehdottaja
Katso tämä: http://www.StormOfCash.com/index.php?ref=euroteam
- Jumalan Soturi
TOTISESTI, YSTÄVÄNPÄIVÄ ON SAASTAINEN "JUHLA". TE KAIKKI PALATTE HELVETIN TULESSA JOS SITÄ JUHLITTE. SITTEN ON MYÖHÄISTÄ KATUA, IKUISUUS HELVETISSÄ, SITÄKÖ TE PERKELEEN KÄTYRIT TAHDOTTE?
- kossi
Jaa eikös nettikin oo perkeleen tekosia....soturi
- kaisa
Olen itse ostanut joskus joka lajia harastavalle miehelleni kasan pelivehkeitä, eli kaukalopalloa, kiekkoa, sählypalloa, koripallon, futiksen... Tykkäsi :)
- Mr.Jones
Nyt unohdetaan ne illalliset, halit, pusut ja leffat jne. Meillä on välimatkaa 600km Mitä naiselle voi ostaa ystävänpäivälahjaksi? sanotaan että 10-50 eurolla? Nilkkakoru oli jo tossa hyvä. muita?
- Gaggaani
voisi sopia esim tuolla toisessa keskustelussa esiin tullut liikuntaan ja terveyteen satsaaminen. Voisi ostaa vaikka lahjaksi kuntopaketin tai kuntosaliohjelman. Voisi olla hyvä idea. http://www.teamselfcontrol.com/ tällainen linkki löytyi tuolta toisesta keskustelu ketjusta.
- Jeppistä007
Kynttiläillallinen oman rakkaan kanssa ei ole ikinä tylsä tai huono idea. Itse ainakin niistä nautin paremman puoliskoni kanssa yhä. Kunhan ei ole mitään ylimääräistä häiriötekijää. Tv. Mies.
Itselläkin tosin nuo ystävänpäivälahja ideat ovat vähän nyt vähissä ja lähin myös täältä kattelemaan niitä. - en keksi nimimerkkii
http://plaza.fi/ellit/juhlat/ystavanpaiva/ tuolki jotain kivaa
- Sari_Marja
Iso valikoima erikoisia ystävänpäivälahjoja löytyy www.elamyslahjat.fi
- PkCollie
Ajattelin kysellä täält vähä neuvoo ystävänpäivän lahjan suhteen: mitä vois ostaa lääkäriopiskelijalle ystävänpäivä lahjaksi, jolla on jo stetoskooppi? ja mistä niitä voisi katsoa? Sen tiedän, että hän arvostaisi sellaista lahjaa kovasti.
Tietenkin sitten just hierontaa yms semmosta =) täytyy vaa alkaa metsästää sitä hieronta öljyä =) - Johanna vaan
Ystävänpäivä on taas kohta. Itseasiassa aikaa on päivällään kuukausi! Nyt on vielä hyvin aikaa lahjan hankkimiseksi omalle kullalle. Kirjoitin teille miehille oppaan missä on vinkkejä ja linkkejä lahjojen hankkimiseen. Katsokaa jos jokin kolahtaisi! http://www.naistenhuone.com/mita-antaa-naiselle-lahjaksi-ystavanpaivana/
- of_triin.
Tässä yksi pieni lahjaidea ystävänpäiväksi:
http://fi.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201301&pStartPg=148
Ystävänpäivä lähenee! Tahdotko yllättää ystäväsi tai rakkaimpasi aamupalalla johon kuuluu mm. sydämenmuotoisia paistettuja kananmunia? Tai vaikka lettuja?
Nyt sydämenmuotoinen muotti hintaan: 2,50e (norm. 3,90e)
Huom. Rajoitettu erä joten tilaa nopeasti omasi!
Mahtuu myös kirjekuoreen. Suuremmat tilaukset täysin ilman postikuluja, huom. voit tilata perheen kosmetiikat, suihkugeelit tai muut samalla kertaa jotta saat tilauksesi täysin ilman postikuluja, pelkästään yhden sydänmuotin tilauksen postikulut ovat 1e.
Tilaukset:
of_triin@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144