Hei,
Kysymys teille, jotka olette itse myyneet tai myymässä asuntoanne:
Onko neuvoa ilmaista ohjelmaa, jolla voisi tehdä itse pohjapiirroksen?
Pohjapiirroksen tekeminen
4
553
Vastaukset
- fhghjg
Faber-Castell HB on hyvä, sitä arkkitehditkin käyttää. Jostain voi saada mainoslahjana jopa ihan ilmaiseksikin.
Oman kuntasi rakennusvalvonnasta saat pohjapiirustuksen muutaman euron maksua vastaan. Miksi siis itse lähteä askartelemaan tuotosta, joka ei parhaassakaan tapauksessa mittasuhteiltaan yms. vastaa todellisuutta?
- eipälöytynyt
Kun myin 60 luvun osake asuntoni, niin oli vaan ruvettava askartelemaan pohjapiirustusta, työkalut= rullamitta ja auto-cad olivat kyllä valmiina ja ihan totuudenmukainen tuli. (voisin vaikka muillekin tehdä)
- eipälöytynyt
eipälöytynyt kirjoitti:
Kun myin 60 luvun osake asuntoni, niin oli vaan ruvettava askartelemaan pohjapiirustusta, työkalut= rullamitta ja auto-cad olivat kyllä valmiina ja ihan totuudenmukainen tuli. (voisin vaikka muillekin tehdä)
Niin ja varmaan "välittäjänä" tiedätkin, että asunnot myydään yleensä netin kautta ja liittenä on sähköisessä muodossa oleva pohjapiirustus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737