Maali pois osista

husseboika

Millä sais maalin pois moottoripyörä osista? Muuten kuin hiekkapuhaltamalla tai soodapuhalluksella. Voiko bensaa käyttää? Mikä tepsii parhaiten. Pitäisi siis saada ennen maalausta puhtaaks.

2

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilestätä

Taikasienituotteet on aika hyviä kaikkeen vaikeeseen likaan. Juuri putsasin mun pakoputket autost sillä kun oli sellasta vaikeeta pinttymää joka ei lähteny muuten ja taas killtää hienosti. Sillä lähtee maalit takuuvarmasti prätkän osista.. Ne toimii kotonakin ja meillä vaimo käyttänyt jo varmaan 10 vuotta. Tässä linkki SOK:n sivuille https://www.foodie.fi/entry/taikasieni/6430013393563. Sieltä sen voi myös ostaa mutta toki löytyy ihan prismasta tai S-marketista seuraavalla kauppareissulla:) mobilisti lehdessä aikanaan käyttivät samaa tuotetta menestyksekkäästi cadillacin nahkaverhoiluun ja vinyylikattoon muistaakseni.

• Maalin poistoaine on tehokasta mutta haisee voimakkaalle (täytyy olla hyvin tuuletettava tila). Täytyy myös huuhdella hyvin ettei syövytä metallia. Löytyy normaaleista maali,- ja rautakaupoista.
      Ultraäänipesu poistaa myös maalit . Mulla kaasareista tuli kuin uudet.
      Sitten tietenkin mekaanisesti esim. käsin ja/sekä dremelillä tai vastaavalla hiomalla .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6204
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5693
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3214
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    Aihe