Vaihtamalla paranee

asiakas45

Halvin tapa näyttää olevan vaihtaa jatkuvasti sähkön myyjää. Nykyään saa näitä alenuksia, esim. Fortumin myyjä lupasi 30€ arvosta ilmaista sähköä. Ennen on ollut 50€ alennuksiakin. Tuolla kattaa monen kuukauden laskun ja sitten sama uusiksi. Ja välillä on ollut vain reilun kuukauden normaali ja sitten vaihdoin taas, summa jäi pieneksi ja ei edes tullut laskua.

Näköjään kanta-asiakkaana ei todellakaan kannata olla.

9

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilpailuttaja

Nyt on sellainen tunne, että sähkön hinta ei tästä enää laske. Näin ainakin toivon, sillä tein 24kk:n sopimuksen hintaa 3,99 c/kWh (Helen). Viime viikolla spot -keskihinta oli korkeampi. (4,2 c/kWh) vaikka on kesä ja säät lämpimiä!

• vielävirtaasähkö

• Dorkamaksaaliikaa

Mäkin olen etsinyt halpaa sähköä kerrostaloon enkä pikaetsimisellä löytänyt halvempaa kuin 24kk:n sopimuksen hintaa 3,99 c/kWh (Helen). Keskimäärin 1,50€/kk maksu.
        Olen käyttänyt Nordic Green Energyä jolla on ollut kilpailukykyiset hinnat ja erittäin hyvä palvelu ja puhdasta sähköä, mutta olen vähän pettynyt että tarjous oli vain 4,39c/kWh samoilla keskimääräisillä kk- maksuilla. Vesivoimaa lähti Heleniltäkin. Kilpailua kehiin sähkön tarjoajat.

• MuutosOn

Tuli lasku sähkönsiirrosta. Kulutusta ei laskusta ilmennyt, vain kuukaudet. Onko siirto sähköenergian siirrosta riippumaton.

• Tarkoitatko, että onko siirronhinta kulutuksesta riippumaton?

Jos sitä tarkoitit niin ei ole, kulutus pitäisi näkyä sähkölaskun erittelyssä.

• sitlaskupienenee

Ei kannata kilpailutus, paljon enemmän säästää vähentämällä kulutusta, vaikka vähäkin.

• Säästöpossussa

Vaikka oma sähkön kulutukseni on erittäin pientä laskin et noin 20e säästän vuodessa.

• AivanTurhaaah

Ihan turhaa kaikki säästökikkailut sähkön kanssa, paitsi että sammuttelee ne vehkeet ja valot aina mitä ei tarvitse. Paikallisen sähköyhtiön ei tarvitse asiasta paljoa stressata, koska vaikka asiakkaat vaihtaisivatkin halvempaan niin hehän voivat paikallisena monopolina aina korotella siirtohintoja mielin määrin kompensaationa, eikä asiakkaat voi asialle paskaakaan (paitsi muuttamisella). Joka sitten tekee kaikenlaiset säästöyritykset sähköyhtiön kilpailutuksella aika jonninjoutavaksi. Eihän se itse sähkö muodosta kohta enää kuin 1/3 laskun hinnasta.

• airistonaalto

MITÄ NÄÄ SUPERSOPIMUKSET TARKOITTAA?maksatko hinnassa moninkertaisesti takaisin,,?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe