Teimme kellarin valuharkosta ja itse talon umpiharkosta. Valuharkkoseinät pykältävät ihan julmetusti. Onko tämä normaalia vai olenko saanut kakkoslaatua? Kuinka paksulti pitää olla oikaisua, että pykällys ei näy kostealla ilmalla täytettävä rappauksen läpi.
Lammi valuharkon pykältäminen
8
343
Vastaukset
- Peruskauraanoissa
Aivan normaalia tuo on. Valumuottien pintaan menee tuplaoikaisu 8-12mm... Sitten kun se joskus on kuivunut riittävästi.
- Rappari72
Aivan on susia pinnoittajalle nuo valuharkkoseinät. Lecaa tai siporexia pinnoittaa paljon mieluummin
- Homoapusipokille
Kulli on pystyssä kun papuharkkopojat ja höttöharkkohemmot runkkaa Lammityömaan nurkilla. Teräsbetonia ja bemari pihaan. Köyhät kyykkyyn. Lammi jyrää
- Eikylläpitäis
Jahas. Näinkö on Lammimyyjä strategiansa ajatellut luoda?
- SipoGay
Ei mulla kyllä pykällä. Ite tehtiin koko pytinki ll400, mh200, mh150, vsk100. hirveä homma, mutta se nyt vähän riippuu miten noita latoo. Mh200 seinä pykäliä jossain kohtaa 2-3mm enimmillään.
- pavusta
olen luullut että harkkoja kiilataan eikä laiteta sivuun jotta saadaan pykältämätön seinä valiuharkolla.
- tasoitetta pitää olla 10mm niiin sateen jälkeen ei harkot näy. - Tietoakiitos
Miten voi korjata betonivaluharkon jos huomaa halkeaman ennen valua...? Valamaan ei uskalla alkaa kun tod. näk. levahtaa koko seinä.
- Ewkopierilä
Hirveetä hommaa toi lammiharkon pykälien hionta ja piikkaus. Oliskos jollain siihen sopivaa työkalua? Ei ole tässä suhteessa tuosta kovuudesta mitään hyötyä... En kyllä tiedä missä muussakaan suhteessa. Ehkä ydinlaskeuman sattuessa jäisi kitumaan eikä kuolisi heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737