Olen tuossa parin kaverin kanssa suuntaamassa autolla Pitskuun (niinkuin Marko taitaa kylää kutsua). Ongelma: majoitus. Hotellit melkein pois laskuista hintojen takia. Näköjään suomalaiset matkatoimistotkin vuokraavat maisemista asuntoja, mutta hinta tuntuu aika rapealta. Onko kokeneemmilla konkareilla ehdotuksia kämpän saamiseksi nimenomaan keskustasta järkihintaan.
Viisaampien apua majoitukseen
15
2191
Vastaukset
- reissaaja
Kokeile soittaa Herzen University Hoteliin Kazanskaya 6:ssa.
puh 78123147472
Sijainti loistava ja ihan ok huoneet, hinta n. 50€. Autonkin saa sisäpihalle parkkiin (jos on tilaa). Ongelma vaan, että hotelli usein täynnä ja respassa puhuvat vain venäjää ja varaus puhelimitse ollut aina suht vaivalloista. Mut jos porukassa on joku venäjää taitava supliikkimies, niin kannattaa kysästä.
Ilmoittele, jos onnistui...
t:reissaaja
ps. Markokin suosittelee....;)sijainniltaan erinomainen paikka, tosin jos yö maksaa 50€ niin taitaa Neva toursin paketti matkat tulla edullisemmaksi, tiijä häntä. Käykää Hotelli moskovassa eka kerta, jemmatkaa avainkortit, niin voitte ens kerralla nukkua kutos kerroksen soffilla...
Anoppi tulee just huomen aamulla viikoksi atimaan, joten Plehiksen kakkos kerroksen ruuan tasosta en uskalla takeita antaa...
Joku se on vaimonsa tavannut siinä paarissa:)
- Dobermann
http://www.ryh.ru/
Tosta hostellista pitäisi saada yösijaa noin 20 egeä per yö. Mukavuudet käytävällä, tunnelma katossa. Bamlaavat respassa myös hyvää englantia.- katja.jkl
laitoin sähköpostia englanniksi ennen joulua International hostelliin ja kyselin uuden vuoden majoitusta. Vielä ei ole tullut vastausta, että kiireiselle ei ainakaan sopiva... Ehkä ensi uutena vuotena.
Onko kukaan muuten testannut Pallontallaajien motellivaraussysteemiä? Sieltä kun valkkaa Russia ja Saint Petersburg, niin tulee tosi paljon vaihtoehtoja:
http://www.pallontallaajat.net/interrail/majoitus/index.php
Mulle suositeltiin tuota Zimmer Freie Hostelia ja varauskin kuulemma onnistuu tuota kautta helposti. Suihkut on tosin käytävällä, että taidetaan ottaa joku kalliimpi vaihtoehto kuitenkin.
Tätäkin on suositeltu useammassakin keskustelussa, mutta sielläkin ne suihkut on käytävällä:
http://www.hostel-puppet.ru/index.htm katja.jkl kirjoitti:
laitoin sähköpostia englanniksi ennen joulua International hostelliin ja kyselin uuden vuoden majoitusta. Vielä ei ole tullut vastausta, että kiireiselle ei ainakaan sopiva... Ehkä ensi uutena vuotena.
Onko kukaan muuten testannut Pallontallaajien motellivaraussysteemiä? Sieltä kun valkkaa Russia ja Saint Petersburg, niin tulee tosi paljon vaihtoehtoja:
http://www.pallontallaajat.net/interrail/majoitus/index.php
Mulle suositeltiin tuota Zimmer Freie Hostelia ja varauskin kuulemma onnistuu tuota kautta helposti. Suihkut on tosin käytävällä, että taidetaan ottaa joku kalliimpi vaihtoehto kuitenkin.
Tätäkin on suositeltu useammassakin keskustelussa, mutta sielläkin ne suihkut on käytävällä:
http://www.hostel-puppet.ru/index.htmMiä ongelma on jos suihjut on käytävällä, meinaan sandaalit, ´verkkarit ja t paita on käytävässä liikkumista varten. Itse olin vuois sitten Severnaja hotelissa Petroskoissa, eikä käynyt mielessäkään maksaa suihkusta omassa huonessa, kun ei ollut kiire minnekkään...
- katja.jkl
marko135kg kirjoitti:
Miä ongelma on jos suihjut on käytävällä, meinaan sandaalit, ´verkkarit ja t paita on käytävässä liikkumista varten. Itse olin vuois sitten Severnaja hotelissa Petroskoissa, eikä käynyt mielessäkään maksaa suihkusta omassa huonessa, kun ei ollut kiire minnekkään...
Lähinnä lasta ajattelin, ettei itse tarvis yöllä nousta käyttämään vessassa. Muuten ei olekaan ongelmaa ja ehkä hinnan puolesta sen vaivan näkeekin, täytyy katella.
- M62
http://www.ostrovok-spb.by.ru/info1.htm
Jos käyt, niin kerrohan kokemuksia.Mielenkiintoinen rymypettereiden matkatoimisto järkkää kaikenlaista itäiseen ihmemaahan.
http://www.zerkalo.info/index.php?section=matkat/asunnot&page=asunnot
Kuvasivulla on nuorison ilakointia!
- roka-antti
Mites halpa se sitten pitäs olla ? Pitäskös sen olla halvempi kuin meillä Suomessa ? Kyllä löytyy vaikka minkä hintaista, mutta kerro ensin mikä on kohtuullista niin katotaan.
Tikkakosken poikaalle15 € sikahalpa ( esim hotelli pohjola, petroskoi, vidun hyvä)
15-35 € ok
35-70 € kipuraja lähestyy
-75 € auts
Nää tietty omasta pussista maksettuna. Itte ainakaan en yleensä mee vennäälle hotellihuoneeseen aikaa viettää. Ymmärrän toki raskaan sartjan pisnesmiehiä, heille kun yöpymisiä tulee ja lepokin maistuu.
Itse olen ollut kovin tyytyväinen Hotelii moskovan tarjontaan pakettimatkoilla.- vanha mies
Kyllä sen varmaan huomaat mikä olisi halpa kun vertaat huoneiden tasoa venäjällä ja länsimaissa. suomessahan saa huoneen 40-55€ vrk ja on kohtuullinen siivo ja palvelut. Esim. Hesburger, omena.com.
Joten ei venäjän hotelleista voi kohtuudella pyytää kun 10-15€ vrk. Belomorskissa esim. pyydettiin 1200 ruplaa vrk. Tuntuuko kohtuulliselta? - Nimetön
vanha mies kirjoitti:
Kyllä sen varmaan huomaat mikä olisi halpa kun vertaat huoneiden tasoa venäjällä ja länsimaissa. suomessahan saa huoneen 40-55€ vrk ja on kohtuullinen siivo ja palvelut. Esim. Hesburger, omena.com.
Joten ei venäjän hotelleista voi kohtuudella pyytää kun 10-15€ vrk. Belomorskissa esim. pyydettiin 1200 ruplaa vrk. Tuntuuko kohtuulliselta?Tarkoittaakos vanha mies ettei Venäjällä ole suomalaisentasoisia hotelleja ? Voisihan sitä käydä vaikka joissain pietarilaisissa paikoissa ja vähän suorittaa tutkailua.
Viime aikoina ainakin pappa on ollut joka kerta hinta-laatusuhteeltaan asiallisessa luukussa. Jos hintoja verrataan suomalaisiin paikkoihin, ovat Pietarin hotellit selkeästi edukkaampia.
Miksi Venäjällä pitäisi olla sitten halvempaa ? - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Tarkoittaakos vanha mies ettei Venäjällä ole suomalaisentasoisia hotelleja ? Voisihan sitä käydä vaikka joissain pietarilaisissa paikoissa ja vähän suorittaa tutkailua.
Viime aikoina ainakin pappa on ollut joka kerta hinta-laatusuhteeltaan asiallisessa luukussa. Jos hintoja verrataan suomalaisiin paikkoihin, ovat Pietarin hotellit selkeästi edukkaampia.
Miksi Venäjällä pitäisi olla sitten halvempaa ?Ei tosiaankaan ole vielä tullut vastaan lähellekään suomitasoisia. Pietarissahan voi olla, mutta ainakin muualla lähialueella esim. Petroskoi, Belomorsk ym. on hinnat suomitasoisia hotellit ei. Kostamuksessa lähellä suomen tasoa ei kuitenkaan ihan ole.
Kyllähän ne pitäisi olla noin 40% suomen tasosta koska eihän venäjällä ole muukaan hintataso ja palkkataso kuin tuo 40% suomen tasosta.
Toinen juttu on tuo kaksoishinnoittelu. suomalaisilta pyydetään moninkertaista hintaa! - olga 74
Nimetön kirjoitti:
Ei tosiaankaan ole vielä tullut vastaan lähellekään suomitasoisia. Pietarissahan voi olla, mutta ainakin muualla lähialueella esim. Petroskoi, Belomorsk ym. on hinnat suomitasoisia hotellit ei. Kostamuksessa lähellä suomen tasoa ei kuitenkaan ihan ole.
Kyllähän ne pitäisi olla noin 40% suomen tasosta koska eihän venäjällä ole muukaan hintataso ja palkkataso kuin tuo 40% suomen tasosta.
Toinen juttu on tuo kaksoishinnoittelu. suomalaisilta pyydetään moninkertaista hintaa!Eiköhän se oo kuitenkin tuo kysynnän ja tarjonnanlakikin joka venäjälläkin jyllää. Porukkaa riittää sinne menemään ja kun suostutaan maksamaan niin hinnat on mitä on. Ryhmähinnat on kyllä kohtuullisen matalia olleet eli kannattaa melkein suosia ryhmämatkoja hintojen osalta. Viisumitkin järjestyy halvemmalla ja helpommin kuin omatoimisesti. Tämän vuoden yllättäjä oli kyllä uutena vuotenakin testattu okthinskaja jossa yön hinta oli vain 39e/2 heng huone.
- vanha mies
olga 74 kirjoitti:
Eiköhän se oo kuitenkin tuo kysynnän ja tarjonnanlakikin joka venäjälläkin jyllää. Porukkaa riittää sinne menemään ja kun suostutaan maksamaan niin hinnat on mitä on. Ryhmähinnat on kyllä kohtuullisen matalia olleet eli kannattaa melkein suosia ryhmämatkoja hintojen osalta. Viisumitkin järjestyy halvemmalla ja helpommin kuin omatoimisesti. Tämän vuoden yllättäjä oli kyllä uutena vuotenakin testattu okthinskaja jossa yön hinta oli vain 39e/2 heng huone.
Vaikka olis laki kuin, mutta olen seurannut käydessäni hotellien käyttöastetta ja huomannut , että tyhjinä ovat huoneet. Ei siellä väki roiska.
Kyllä kait se olisi parempi myydä sillä hintaa jolla tavara menee kaupaksi, mutta kun hinnat on kopsattu suoraan länsimaisten hotellien listoilta. ei ole aateltu tasoa lainkaan.
Markkinoinnissa on vielä paljon oppimista ja se ottaa aikaa ennen kuin ihminen tajuu, että parempi ottaa 5X10 kuin 0X20. Vai mitä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069