Miksi Pieksämäellä näkee edelleen dingo-tukkia?

Muodinmekka

Ne meni muodista jo 30-v sitten. Kuka kampaaja niitä vielä tekee?

6

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitsupa

Dingop tuli takas. Ja nythän on kaikki muotia, yksilöllisesti niin hiuksissa, vaatteissa kuin sisustuksessakin. :)

• Jokaisella on onnex vielä vapaus valita hiustyylinsä.....vai onko tullu EU suositus Pieksämäkeläis kuontalo mallista....uskaltakaa olla sellasia kun haluutte..

• Mussoliini

No enpä viittis missään kasarikampauksessa kulkea. Minun hiukseni "käyvät" hiusmuotoilijalla. Näin viisikymppisen ylittäneenä ei ole permanenttia eikä lyhyttä dingokampausta. Täällä Pieksämellä niitä vaan näkee edelleen.

• Kiharapääpehmennys

Minä pidän edelleen mini Voguesta kun sellaisen nuorena rippirahoilla ensi kertaa otin.

• Rue_de_Faberge

Ja sen huomaa

• Martinmartin

Latexasutkin meni jo,mutta legendaarinen latexleena on aina in.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2016
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1391
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe