Hei, olen lähdössä omatoimimatkalle Tel aviviin ja tarkoitus käydä päiväseltään kuollella merellä. Mikä paras keino? Jonkun hotellin retki? Niitä ilmeisesti saa paikan päältä vai bussilla Jerusalemiin ja siitä toisella eteenpäin?
Matkaseuranani ovat äitini ja 7v. poikani eli helppous plussaa.
Retki Tel aviv-Kuollut meri
Räpsy1967
2
168
Vastaukset
- Reissari999
Ei ole nyt varma tieto, mutta Jerusalemin kautta taitaa kuljetukset mennä joka tapauksessa. Sinne taas mukavin on mennä junalla.
Olin itse Tel Avivissa omatoimilomalla keväällä ja harmitti kun jäi Kuollut meri käymättä. - AutoAlle
Kyllähän se helpoin on vuokrata auto ja ajaa itse. Ei ole sidottu aikatauluihin ja saa pysähdellä silloin kuin huvittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807