Haluaisin kysyä, onko teitä sos. jännittämisestä kärsiviä yli 40 vuotiaita; muuten erittäin iloisia ja ulkoisesti -kuka uskoisi- kahvikuppineuroosista kärsiviä muita kuin minä? Olen 46 vuotias ja diagnoosi teini-iästä alkaen sosiaalinen jännittäminen ja kahvikuppineuroosi. Kukapa tätä minusta uskoisi, olen tosiaan iloinen, huumorintajuinen ja herkkä nainen joka on hoiva-alalla töissä. Kahvitauot ovat ihan tuskaa. Se joka tunnistaa tästä itsensä niin ilmoittautukoon ns. klubiin.
Sosiaalinen ihminen ja sos.fobia
Sosiaalinenfobia
2
464
Vastaukset
- Sosiaalinenfobia
Ilmeisesti olen ainut.
- täälläyksimyös
HEI, en tiedä oletko langoilla enään. Olen myös hoitoalalla joka toisinaan sairauteni takia on raskasta. Kaipaan ihmisiä ja sosiaalisuutta elämääni, mutta en saa mitään aikaiseksi pelkojeni takia. Lähiaikoina tämä on mennyt vain pahempaan suuntaan ja olenkin harkinnut hakevani lääkäristä apua. Propral on minulla käytössä mutta ei auta enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727