Miten saa ikkunalasiin kuivaneet raidat pois?
Ikkunalasin raidat pois. Apua!
6
402
Vastaukset
- YritäEdesJoskus
Pesemällä.
- Onnistuttu
Sumutinpullosta pesuainetta koko ikunalle ja lastalla taidolla kuivaus.
- Kottariope
Ikkunanpesu on maailman viheliäisin homma. Vaikka kuinka huolella peset, aina jää jotain raitoja tai muuta sellaista. Ikkuna näyttää pesun jälkeen kirkkaalta mutta heti kun aurinko paistaa, näkyy kaikenlaista raitaa ja jälkeä. Ajattelin, että siinäpä näkyy, en ala "parsimaan".
Minulla on paljon ikkunoita ja vielä niitä vanhanaikaisia joissa kuusi pestävää pintaa. Lisäksi vielä iso lasitettu parveke jossa 12 erillistä ruutua, elikkä 24 pestävää pintaa. Saan kylliksi tuosta touhusta joka kevät ja syksy. En toki aukaise joka kerta kaikkia välejä ja pesen toisinaan vain sisä- ja ulkopinnat. Hyi! - Osaanhomman
no joo, kuivaamisessa se suurin moka varmaan tapahtuu, kumilasta ON hyvä, jos osaat sitä käyttää, ravista/ pyyhkäise kuivaksi, joka vedon jälkeen, tai kuivaa ikkuna sanomalehdellä, jolloin lasista tulee kyllä kiiltavä.
- kirkkaasti
Minä sain työnantajalta kokeilla akkukäyttöistä ikkunankuivausta. Se kävi todella nopeasti ja olin aivan haltioissaan, että ostan itselle kanssa sellaisen. Seuraavana päivänä katsoin aamuaurikossa makuhuoneen ikkunaa ja järkytyin. Kauheita raitoja oli jäänyt, joten ajattelin käyttää ihan tavallista ikkunalastaa. Tietääkö kukaan, mikä olisi hyvän merkkinen ikkunalasta? Minulla on vanha Sinin lasta, mutta uutta Sinin lastaa, kun olen käyttänyt, niin kuivaa huonosti.
- viledalla
Jospa laittaisit veteen Etikkaa vain muutama tippa ja pyyhit sillä viledalla.
Kirkasta tulee. Ei sanomalehdellä, kun nykylehdistä lähtee mustetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737