Missä vaiheessa mieheksi kasvamista poika saa alkaa kutsua pippeliään kyrväksi? Itse en kyllä alle 18-vuotiaille antaisi näitä määrittelyvaltuuksia.
Pippelin ja kyrvän ero?
9
515
Vastaukset
- peenis-lintu-
Penishän se on, ja kyrpä vasta sitten kun on pystyssä, ja haluaa ronskimpaa kieltä käyttää. Joku on täys mulkku, vaikka olisi kuinka pieni varustus alapäässä.
- mittatietoinen
Ei kysy ikää, 18cm on kyrpä iästä huolimatta. 12cm on pippeli iästä huolimatta.
- PieniOn
Näin,itse pidän omaa 15/4,5 pippelinä,se missä ja miksi käydään kylässä yhden vanh. miehen luona on 19/5,5 kyrpä,josta vaimo tykkää...
- Mitat-pois-perseestä
PieniOn kirjoitti:
Näin,itse pidän omaa 15/4,5 pippelinä,se missä ja miksi käydään kylässä yhden vanh. miehen luona on 19/5,5 kyrpä,josta vaimo tykkää...
Todellisuudessa sinulla on 12/10cm ja sillä teidän kylän isomunaisella 16/12cm.
Mitat-pois-perseestä kirjoitti:
Todellisuudessa sinulla on 12/10cm ja sillä teidän kylän isomunaisella 16/12cm.
Asko tietää kullin koot :D
On se epeli.- Ime-kiveksiä
h-x kirjoitti:
Asko tietää kullin koot :D
On se epeli.Sinä mielisairas homo olet epeli jos joku.
- kullisetä
Vanhemmilla miehillä on isoja roikkuvia tummanahkaisia kulleja. Kyrpiä kunnon siittoiässä olevilla, jäykkiä pystytanassa seisovia. Nuorilla pojilla ohuita pitkillä esinahoilla olevia pippeleitä.
Kaikki omalla laillaan kiihottavia katseltavia.
Mielestäni kyrpä on silloin, kun se on saanut ensikerran vittua maistaa. - Migulias
"Jäykkänä ja pystypäin, kuin luoto meressä, ajan aallokossa seisoo uusmaalaisten kyrvät." No, leikki leikkinä, mutta jo pikkupoikana hihittelin tälle, kun Uusmaalaisten laulua laulettiin.
- Häxä
Ihånå imeä ulkomaalaista krrrrpöööö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748