Olin kaverillani kahvilla ja menimme hänen takapihalle tupakalle kaverin sai tupakan poltettua ennen minua ja meni sisälle ja jäin ulos polttamaan tupakan loppuun olin melkein polttanut tupakan ja yhtäkkiä se lipsahtaa kädestäni ja tippu vähän matkaa kunnes se lähtee lentämään kovalla vauhdilla vasemmalle ja sammuu. Tämä ei ole ainoa yliluonnollinen asunnossa taoahtunut yliluonnollinen asia esim. Vetskarin avauyumisen ääni.
Yliluonnollinen tupakkatauko
Tupakkatappaal
2
215
Vastaukset
- etonkova
Joo ittelläkin on tapahtunut yli luonnollisia juttuja kerran kun olin leikkaamassa ruohoa nii yhtä äkiä leikkuri lähti vaan suoraa lentämään sain siitä napattua vähäsen matskua tässä linkki
https://www.youtube.com/watch?v=9Yrt9qkBQ2Q- Harald_vonKjällbergh
Leikkuri on ufo ! Alieenit naamioivat nykyään ufot tavanomaisiksi käyttöesineiksi.
Pääsevät silloin läheltä tarkkailemaan päivittäisiä askareitamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717