Olen Sauli olen 14vuotias olen 166 cm pitkä ja painan 54kiloa oli 12astetta lämmintä juoksin ehkä noin 20metriä tuli hiki jouduin viemään toppaliivin kotiin iskä sanoi että onks nyt mitään takkia olisi pitkä vihainen paita riittänyt olen vitun iso paskakasa halusin aloittaa kuntosalilla käynnin mutta miten aloitan kun mua nolottaa hikoilu ja koko ulkonäköni en enää koskaan voi syyä edes oikeeta ruokaa alle 400kaloria ja kovaa treenii jos kuntosalilla on muita niin mua ahistaa niin että pilkitään ja joudun tekee jotain pahaa itelleni näin bussissa yhden pojan iloisen pojan joka painoi yli 160kiloa varmaan ja se ei mahtunut penkkiin häpesin itseäni koska maailma on lukittu eikä avattu ette varmaan koskaan ymmärrä
Olen turhautunut elämäni on paskaa
Saukkoilii
2
719
Vastaukset
- hjuusss
Kuullostaa siltä että joku sieluton vanhempi omaan elämäänsä tyytymätön ja sitä muuttamaan kykenemättömäksi itsensä kokeva haluaa satuttaa nuorempia....
- qwrwegte
Miksi sama viestiä copypastena aina uudelleen?
Ihmisillä on oikeitakin ongelmia ja toiset oikeasti haluavat auttaa. Sieluton ihminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982