Ei mahda mitään mutta joka kerta kun käyn anoppilassa,niin ajattelen että olis aivan mahtavaa saada anoppi istumaan hajareisin syliin:)
No olen todennu itselleni että fantasioin kyllä muutenkin itseäni vanhemmista naisista niin hän on vaan yks muiden joukossa:)
Löytyykö täältä yhtään anoppia joka haluaisi istua ison omaavan nuorenmiehen syliin??
sunsine1069@gmail.com
Anoppi Mielessä
4
4084
Vastaukset
- Anonyymi
Itse haaveilen siitä miten upeaa olisi ottaa anoppi keittiön pöytää vasten takaapäin.
- Anonyymi
Minulla appi panee miniää keittiönpöytää vasten mutta myös olen joutunut selälleen Keittiön ööydälle missä appeni on pannut minut.
- Anonyymi
Meillä Miele on imuri. Ei anoppi mahdu sinne.
#Fingerpori#- Anonyymi
Imurin oltava tosi iso tai anopin oltava tosi pieni? Ei tunnu kovin uskottavalta tää aloitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737