Olen ravannut nyt jo 2 kuukauden ajan kaulan imusolmukkeiden takia lääkärissä. Niitä on kaksi. Toinen leuan alapuolella toinen kaulan oikealla puolella olivat ultrassa alle 1cm kokoisia nyt ehkä 1-1.5 cm kokoisia.
Silloin todettiin hyvänlaatuisiksi.
Nyt minulle ilmestyi 3 hyttysen pistoksen näköstä paukamaa käteen. Huomaan myös että välillä aamuisin ylävatsaan sattuu.. vatsa on sekaisin.
Olen ravannut nyt 3 erilääkärillä 2 eri ultraajalla ja kukaan ei ota minua tosissaan..
MITÄ TEEN?
Onkohan minulla sittenkin se syöpä?
1
316
Vastaukset
- pipsa.p
Usko lääkäreitä !
Ihmisillä on vaikka kuinka paljon patteja ja epäsymmetrisyyttä siellä sun täällä ja jos koko ajan tarkkailee itseään tulee ihan varmasti vatsakin kipeäksi !
Seuraavaksi tulee sydänoireita, jos et ala rauhoittua !
Mikähän sinun ongelmasi itse asiassa ja todellisuudessa on ?
Oletko miettinyt ? Miksi olet alkanut pelätä sairauksia niin paljon ?
Vai pelkäätkö oikeasti jotain muuta ? Tunnetko itsesi turvattomaksi ?
Rauhoitu hyvä ystävä, tee huviksesi niinkuin minä joskus iltaisin, jos hermoilen:
Laitan kädet ristiin tyynylle poskeni viereen ja höpötän itsekseni:
"Kiitos "sinne ylös" tästä päivästä !
Anna huomisenkin olla yhtä hyvä minulle, läheisilleni ja kaikille maailman ihmisille!"
Se rauhoittaa mieltäni. "Herran hanskaan" kaikki ! En ole uskovainen, mutta "iltahöpinäni" rauhoittaa minua.
Älä sinäkään murehdi.
Nauti elämästä ja ole onnellinen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917