Joku ehkä kokee, että kirjoitukseni tulee väärälle palstalle, mutta kun en oikein tiedä, mille palstalle laittaisin ja toisaalta kun sanon kaupunkien niin kyllähän siihen matkailu liittyy, kun ihminen eri kaupungeissa käy.
Mutta ne puistot. Eli onko käytännössä asia niin, että puistot arkisesti sanottuna kuuluvat syrjäytyneille? Sillä esim. kun kävin tässä muutama viikko sitten Tampereella, oikaisin linja-autoasemalta kohti Vapriikkia kulkiessani siitä Tammerkosken viereisen puistoreitin kautta. Kun kadulta alas puistoteille lähdin menemään, joku kadulla kulkija jo vilkaisi minuun päin, ja sitten etenkin iltapäivällä takaisin kulkiessa siellä puiston penkeillä sitten istui jotain pariskuntia ja kun turistina kuvailin koskea niin jotain hörinää sieltä kuului...ja pois lähtiessäni vastaani tuli joku originellisti pukeutunut kulkijan näköinen nainen, se vielä morjesti minua... ja kun en vastannut niin kuului jotain motkottavan... Siis ovatko nämä puistot ikään kuin esim. huumeiden käyttäjien omimia ja jos sinne menee joku muu kulkemaan niin sitä saa sitten mitä saa!
Olen niin urpo, että itse kuvittelen puistojen olevan kaikille ihmisille tarkoitettuja eikä sinne meneminen tai siellä kulkeminen pitäisi olla merkki yhtään mistään epäsosiaalisesta elämästä tms. Mutta ilmeisesti olen käytännössä väärässä! Eihän tuolla kaupunkiluonnossakaan liiku kuin kaljoittelevaa nuorisoa joka polttelee siellä sitten nuotioita lämpimikseen ja pultsareita. Ei kukaan itseänsä kunniallisena ihmisenä pitävä mene metsiin kiertelemään, näinkö se on!
Se on kyllä sääli, jos pitää puistoja välttää...
Kaupunkien puistot
Käytännössä_
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767