ikäihminen? Aivan käsittämätön ns. uudissana. Jokainen jolla on ikää on ikäihminen! Mulla on 16 v. kissa. Onko se siis ikäkissa?
Mikä tai kuka on
en_osta
5
1058
Vastaukset
- Ikämiehet
Kyläurheiluseurojen kilpailuissa on sarjat ikämiehet (35-45) ja yli-ikämiehet (45-55). Naisilla ei ole ollut vastaavaa luokittelua.
Kissa 16v vastaa 112-vuotiasta ihmistä. - Onko_muitakin
Minä taas kuulun siihen vanhenevaan sukupolveen, joten en tiedä tuon taivaallista noista ikäihmisistä.
- Realismia_kehiin
Kyseessa on kiertoilmaus siihen tilanteeseen, kun halutaan todellisuudessa sanoa "vanha kääkkä".
- JunioriPlus
Eikös se ole nykyisin seniori.
- justjoohei
No siinä taas ongelma jollakin. Hankkikaa elämä ennen kuin olette itse ikäihmisiä ettekä enää jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777