Kattelin tämmöstä kotiteatteria ku FintecHTR-901. Osaiskohan joku sano onko se mistään kotosin. Siis senhän ei tarvis olla mikään super hyvä. Käyttäsin sitä tämmösessä aika pienessä huoneessa. Onko kaiuttimet hyvät ku tässä on satelliittikaiuttimet 5x14W ja subwoofer 25W???
Fintec HTR-901
5
2354
Vastaukset
- Hifisti
Fintec ei oo kyllä mistään kotosin, eivät kestä ollenkaan. Osta mieluummin vaikka joku LG tai Samsungin kotiteatteri.
- Juuso
Olen kyllä toista mieltä edellisen kanssa. Ostin Fintecin kotiteatterin ja se yllätti mut positiivisesti. Maksoi vain 129 e ja toimii kuin unelma. Hyvä viritin, löytää kaikki asemat vaikka asutaan ihan puskassa. DVD leffat on elämyksiä, nyt räiskyy ja paukkuu olohuoneen kaikissa nurkissa.
- timbal
Juuso kirjoitti:
Olen kyllä toista mieltä edellisen kanssa. Ostin Fintecin kotiteatterin ja se yllätti mut positiivisesti. Maksoi vain 129 e ja toimii kuin unelma. Hyvä viritin, löytää kaikki asemat vaikka asutaan ihan puskassa. DVD leffat on elämyksiä, nyt räiskyy ja paukkuu olohuoneen kaikissa nurkissa.
HTR-901:ssa on ilmeisesti karaoke mahdollisuus mutta onko siinä kaiun säätö(echo) tai mahdollisuutta laskea/nostaa sävel-lajien korkeutta?
- 'h.h
aika hyvää kamaa mulla itelläni on on tommone ja kyllä kuuluu yllättävän hyvin vaikka aika pienet ne kaiuttimet onkin kannattaa ostaa
- äänipää
Itellä tämmöset ja onhan nämä jo vanhat, mutta ei voi kyllä kehua. Basso on aika kapeaa huminaa, keskiääniä ei paljon ole, mutta yläpääthän toki toistuu. Lisäksi ylimääräistä suhinaa aivan liikaa ja on selvästi huomattavissa silloin kun elokuvissa/musiikissa tulee dynaamisia vaihteluja. Näyttäs näistä olevan vielä yks kaiutin mykkänäkin. Tokihan parempaa toistoa kun taulutelkkarin omista kaiuttimista, mutta ei kyllä huvita jos noin tahtoo suhista menemään nämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820