Olen käynyt katsastamassa auton Varkaudessa ja Joensuussa.
En tietenkään aja kaupunkien väliä asiakseni vaan "tuo tullessas viemennessäs" tai "yksi tie kaksi asiaa" periaatteella, aivan kuten minut kasvatettiin.
Varkaudessa drive in maksaa tasarahan 80€ ja nettivarauksellakin 62€
Joensuussa koko vuoden kestävä tarjous drive in 39€.
Hintaero Varkauden tappioksi 105%
Katsastusaseman hintavertailua
5
138
Vastaukset
- K.atsastaja
Köyhä, jos täytyy venttiseiska-Ladalla ajaa ja etsiä halvin katsastus vaikka 100 km päästä.
- SHU-297
Katsastajalla on niin lahopää ettei hän osaa lukea.
Vai kävitkö tarkistamassa nimimerkin feikki rekisteritiedot, joka siis on nimimerkki.
Ymmarsitkös tätäkään?
- Vertailua
Kilpailu myös katsastusalalla on täysin vapaata. Jokin asema on halvempi ja toinen taas kalliimpi. Onko tuossa asetelmassa jokin väärin, kuluttaja tai nyt autoilija voi ihan itse valita katsastusaseman jossa haluaa asioida?
- SHU-297
Juuri siksi katsastin Joensuussa jonne oli muutenkin asiaa.
Väitteesi on paikkansapitämätön. Vain alueellisia eroja on, muuten asemat ovat herrasmies sopimuksin asetelleet hinnat kaupungeittain.
Olin varma että sitikkani menee läpi ja niin meni.
- SHU-297
Kapitalismiin kuuluu myös paikalliset kartellit.
Hintakilpailua ei ole.
Sama koskee sähkön siirtohintoja, energian kilpailutus on pelleilyä.
Samoin katsatusten hinnoittelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316079- 345553
- 293134
- 342504
- 442397
- 152138
- 372128
- 121721
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391706En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697