Miten teen kotisivun?Kehotus oli"vedä linkki kuvakkeen päälle".Siis en tiedä,mikä on Linkki! Aloittelija kun olen,en tiedä..
Kotisivun luominen
5
129
Vastaukset
- lykkää_toki_asiaa
Jos et tiedä mikä on linkki, kannattaisi ehkä vaikka lainata kirjastosta kirja selventämään kotisivujen olemusta (tai tutkia mitä internet sanoo kotisivuista ja niiden tekemisestä), ja sitten vasta kun asiat ovat päässä selkiintyneet ja jäsentyneet voisi palata asiaan uudemman kerran.
Hätäillen ei pidä kotisivujen kanssa toimia. - Ankeaa
Kiitos vastauksesta.Minulla oli haettu sivu näytölle,jonka halusin kotisivusi. Siinä oli ohje"vedä linkki kuvion päälle".En vain osannut tehdä sitä.Että näin.
- kotisivun-määritys
Kysymyskö onkin siitä, että mikä pitäisi olla SELAIMEN kotisivu?
Ainakin Firefoxissa se määritellään asetuksissa ensimmäisellä sivulla.
Ensin mennään jollekin sivulle, avataan asetukset ja klikataan siellä 'käytä avoimena olevaa sivua kotisivuna', tms.- zkrtzkrt
Toimii se FFssäkin niin eli vetämällä linkki = valittu selaimen osoiterivi tai linkki google-hausta FF kotisivu-kuvakkeen (mökki) päälle, kysyy silloin, että tehdäänkö tästä kotisivu.
- kotisivun-määritys
zkrtzkrt kirjoitti:
Toimii se FFssäkin niin eli vetämällä linkki = valittu selaimen osoiterivi tai linkki google-hausta FF kotisivu-kuvakkeen (mökki) päälle, kysyy silloin, että tehdäänkö tästä kotisivu.
No varmaan tuota aloittaja tarkoittikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738