Ostinpa tuossa kuukausi takaperin tämän QD:n ja ihmettelen kovasti miksei soittoäänien lataus onnisti. Minulle sanottiin että ne pitää ladata muistikortille mutta minäpä en sitä vielä omista. Elikkäs eikös mitään musiikkitiedostoja voi ladata Kaakelin omaan muistiin vaikka sen muistit eivät kovin suuret ole. Kyllä luulisi yhden 30sec mp3- tiedoston sinne mahtuvan. Mutta Kaakelini ei edes tunne mp3- tiedostoja :(
Sitten vähän tyhmempi kysymys. Mistäs saisi halvalla kelvon muistikortin? :D
Pari kysymystä liittyen muistikorttiin
3
484
Vastaukset
- Juuso-92
QD:ssä ei ola tuota mp3 soitinta joten ei tunnista biisiä!
QD ei tue yli 128 kokoisia muistikortteja!kanataa käydä www.verkkokauppa.com ja etsiä "mmc 128" mulla on sieltä kingstonin kortti!
tosta saa hyvän mp3 soittimen!(aika pitkä osote)
jos tulee kysyttävää kysy!
http://www.imserba.com/DownloadsPlus index-req-viewdownloaddetails-lid-4290-ttitle-Ultra_Mp3_Player_symbian.html- Kaakeli
Tämäkö on se Kingstonin muistikortti jota suosittelet?
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4229
Onkos tuo kuinkakin hyvä? Minen tajua näistä mitään :D
- Kaakeli
Ööh, saisinkos suoran linkin tuohon soittimeen kun tuonne pitää kirjautua mutta en osaa tehdä sitä kaakelillani :D Näköjään tuolla sivuilla on paljonkin mielenkiintoisia juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748