olen lähdössä perheeni kanssa ainutkertaiselle matkalle jouluna ja nyt jännitän suunnattomasti miten selviän lennosta.Kärsin ahdistuksen omaisesta tilasta jos joudun johonkin suljettuun paikkaan josta tiedän ettei ole poispääsyä omin avuin.Lentämistä en sinänsä pelkää vaan pelkästään sitä tilassa olemista ihmisten seassa.Kaipaisin neuvoja täältä,kiitos.
suljetun paikan kammo
6
189
Vastaukset
- Bvkgg
Auttaisko jos keskittyy katsomaan ikkunasta ulos? Itselläni suljetun paikan kammo, mutta ainoastaan paikoissa joista en näe ulos..
aina voi mennä junalla.. :)
- Terve.vaanmenoa
Aloita siedätyshoito. Mene pimeään komeroon. Aluksi jätä ovi auki. Pikkuhiljaa pienennä ja lopulta voit olla täysin pimeässä !!! Ainut huono puoli on, että alat viihtymään niin hyvin, että joudut sisäruokintaan koska sinua ei saa millään pirun opilla pois komerosta
- mikä.olikaan.aurinko
Tai vaihtakoon yövuoroon töihin, siinä hommassa ei kyllä päivänvaloa näe kun päivällä pitää nukkua...
- siskopuoli
Hei! Mä tiiän, et homeopaattinen lääketiede (energialääketiede) auttaa myös pelkoihin!
Huomasin, et oikein hyvät kotisivut netissä on satujarvilehto.com!
Ei ole mitään sairautta, mitä sillä ei voisi hoitaa!
Divareissa voi olla viel pehmee kantinen Homeopatian perusteet joka on mun mielestä
paras homeopatiaa käsittelevä kirja, joka on tähän mennessä julkaistu!
Se on syvällinen, kertoo laajasti sen toimivuudesta, parantumisesta.
Sit mä tiiän et luovuus ja yks toinen auttaa...jos sä haluat saada sen toisen, niin
voit ottaa muhun yhteyttä e-maililla!
T: satu - siskopuoli
satu.lehtonen7@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777