HS Kirjaston käyttäminen

kolkyt_päivää_vai

Olen Hesarin tilaaja ja sitä kautta digipalveluna oikeus käyttää Hesarin kirjastoa. Löytyykö tältä palstalta ketään muuta Hesarin kirjaston lukijaa?
Olisi nimittäin kysymys. Kun viime viikolla latasin silloisen viikon kirjan Kristina Olssonin dekkarin tabletilleni, niin totta kai olen ollut siis Hesariin tunnuksillani kirjautunut, kun lataus on kerran onnistunut. No, kirjan lukemista pääsin aloittamaan vasta eilen, eli jos ja kun tälläkin kirjalla on lataamisen jälkeen 30 päivää lukuoikeutta niin vielähän tässä olis aikaa lueskella. Mutta tänään kun yhden lukutuokin jälkeen suljin kirjan ja tabletin, niin uudelleen kirjaa auki yrittäessäni, se ei enää onnistukaan sillä nyt pitäs ladata jo tämän viikon kirja joka on joku Kautokeinoon sijoittuva toinen dekkari.
Mitähän minä nyt olen tehnyt väärin, kun tämä Olssonin kirja häippäs luettavistani pois? Tai onko se jotain kautta vielä avattavissa Hesarin viikon kirjana? Tuota kautokeinolaista en ole edes yrittänyt ladata,siitä ei voi olla kyse!

Muistaakseni minulle on käynyt tällä tavalla jonkin toisenkin Hesarin Kirjaston kirjan kanssa, kesken kaiken häipyi luettavista pois.

2

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama_toope

Korjaus, tuo Ohlssonin Nukketalo oli tullut viikon kirjaksi 4.11. Ja siltikin sillä tabletille ladattuna pitäisi ymmärtääkseni olla vielä lukuaikaa...

• Anonyymi

Kun olet ladannut kirjan, on parasta laittaa älylaitteesta netti pois. Tällöin HS appi ei sekoile tuon kuukauden kirjan kanssa, antaa lukea offlinena. Et ole ainoa, jolla käy noin.

Hakutoimintokin puuttuu, mikä on näinä päivinä ko. apissa hyvin mielenkiintoinen puute.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6253
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3454
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2910
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2664
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2348
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1907
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe