Mikä on Hyvä Akkukone?

Pintakäsittelijäpuuseppä

Heippa kaikille! Arvoisat asiantuntijat olen hankkimassa uutta akkuporakonetta näin puolammatilaiskäyttöön ja Puusepänharrastetöihin. Budjetti olis sellanen ku 500€ onko minkälaisia nuo Makitan ja Hitachin koneet verratuna esim. Noihin Einhell, Roybin koneisiin joita mainostetaan hyvinä vaihtoehtoina näin Harrastekäyttöön, entäs Akunkesto? Mutta entäs jos mä ostankin Einhellin? niin tulenko sitten pettymään vähänajan päästä huonoon valintaan? Mikä merkki minun kannattaa ottaa, koska samalla reisulla olen suunitellut ostavani myös Yhdistelmäsahan, jonka vaihtoehdoksi mä ajattelisin merkkiä Einhell

5

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hitachi.rules
    • Hitachi.rules

Niin ja 13mm istukka!

• Hitachi.rules

Jos budjetti kestää niin hiiliharjaton moottori.
      Ja uusien akkujen hintojakin kannattaa vertailla.

• miten_lie

Taitaa kaikilla merkeillä olla mallistossaan jo muutama harjattomalla moottorilla oleva kone. Vaan millaisia käyttökokemuksia näistä akkukoneista on? Onko vääntö kelvollista, sitkeää vaiko kerrasta lopahtavaa? Onhan moottori täysin eri periaatteella toimiva, lieneekö ihan askelmoottori?

• Osa-aikaeläkeläinen

Ostin viimeksi Milwaukeen. Hyvä kone eikä ollut kallis. Valo on väärässä paikassa, mutta hyvä kun on olemassa. Akku puskee hyvin virtaa loppuun asti, eikä latausaika ole pitkä. Kyllä siihen koneeseen tartun AEGn sijaan, vaikka pitää vaihtaa pora ruuvariin ja päinvastoin. Isot hommat ovat tietysti kahden koneen hommia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe